Sizi bir görüşmede yanlış olduğunu kanıtlamaya çalışan insanlarla uğraşmak

Harry Weasley 08/21/2017. 17 answers, 5.863 views
awkward-situations difficult-people argument

Şu senaryoyu düşünün:

Muhtemelen turncoat'ta iyi olan bir tanıdığınız var (bir kişi bir konudaki tarafları tekrar ve tekrar değiştirmesi gereken oyun). Sohbet konusunu gündeme getirdiğinizde asıl hedefi, konuyla ilgili görüşlerine bakılmaksızın, contradict you and prove you wrong .

Örneğin, aşağıdaki two hypothetical conversations: göz önünde bulundurun two hypothetical conversations:

  • Dava 1:

    You: Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici geliyor, değil mi?

    Them: Beni kiddingkidding ? Bu tür teknolojilerin MIT'deki bilim adamları tarafından uygulanabilir olmadığı ispatlanmıştır!

  • Durum 2:

    You: Hyperloop'u duydunuz mu? Uzak yorulmusun, degil mi?

    Them: Uzaktan çekilmiş mi? For your information , Elon Musk zaten prototipin denemelerine başladı!

Bu noktayı 'prove' you wrong, . Verdikleri 'facts' they quote are accurate or not. olup 'facts' they quote are accurate or not. bakılmaksızın, her zaman 'prove' you wrong, 'facts' they quote are accurate or not. Yukarıda belirtilen varsayımsal konuşmalarda, argümanların her iki tarafını da kolayca seçebilir ve haklı olduklarını 'kanıtlamaya' devam edebilirler!

Tartışmaları weak (consider case 1) , sık sık onlarla tartışırsınız ve yenilersiniz, ancak sadece gülümsediği için pek tatmin olmaz. Artı, pasifikçisin ve savunmayı sevmiyorsun.

Bu rahatsız edici alışkanlığınızla nasıl başa çıkarsınız?

5 Comments
36 aschultz 07/28/2017
Pete hayır değil! Yakınında bile değil! (Üzgünüm, zorundaydım)
4 geokavel 07/29/2017
BTW, bu tür bir kişiyi "tersine çevirici" olarak adlandırırsınız (ancak bu İngilizce Yığın Değiştirmesi değildir). Birinin benimle çelişmesini beklemek ...
3 Abhigyan Chattopadhyay 07/29/2017
@geokavel Hayır! İngilizce StackExchange olması gerekmez! Bu birine tam uyuyor
4 Mazura 07/29/2017
Bu soru ters burada mı soruldu? Size tanıdığınız kişinin rahatsız edici alışkanlığı ile nasıl başa çıkıyorsunuz? "Elon Musk tarafından tasarlanan Hiperloop gelecek vaat ediyor" WTF, buna söylemem gerekiyor mu? "Bu iyi." ? Ve aptalca bir fikir olduğunu söylerken neden kızgınlar peki? Sadece kendilerinin konuşmasını duymak istiyorlar mı? Onların mantığıyla delikler açıp savunmalarını beklerken neden üzülüyorlar?
1 Emilio Pisanty 07/30/2017
Hepiniz ilk Ağ Bağlantısı Sorunu mu? Sanırım, işyerinizde olduğu gibi, aynı tür sorularla yan çubuğunuzda ve aynı sebeplerle sizi çokça göreceğiz. Ani ve yönetilemeyen trafik patlamalarının dünyasına hoş geldiniz!

17 Answers


NVZ 08/11/2017.

¯ \ _ (ツ) _ / ¯

İki insanın bir şey üzerinde tartıştığı veya tartıştığı (ve özellikle öfke kritik seviyelere geldiğinde), neredeyse her zaman kazanılmayacak bir durumdur.

Benim önerdiğim, ne olursa olsun onlarla aynı fikirde olmaktır - ancak onların tarafına gerçekten inanmanız gerekmez. Gerçi, risklerinizi hesaplayın. Bu daha sonradan gelecek meseleyse, siyasal meselelere duruşunuz gibi, kabul veya katılmıyorum. Sadece rahatça omuz silkti.

Bu garip bir tavsiye, evet. Ancak bunu düşünün.

You : Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici geliyor, değil mi?

Them : Beni şaka mı yapıyorsunuz? Bu tür teknolojilerin MIT'deki bilim adamları tarafından uygulanabilir olmadığı ispatlanmıştır!

You : Ah, evet? İlginç.

Bu kadar. Giderler. Her zamanki gibi işinize döneceksiniz.


Update : Bazı insanların neden bu şekilde davrandıklarını açıklayan David Mulder'ın cevabına bakın.

5 comments
1 Blake Walsh 07/31/2017
Bu iyi bir tavsiye. İnsanlar bu stratejiyi puanları kaybetmekten kullandığını gördüm - tartışmak isteyen bir kişiyi tamamen boşaltabilir. Ayrıca, çoğu zaman tartışmacılar haklıdır (belirli bir bakış açısı ile), bu yüzden kendi görüşleri ile uyuşmayan bir dürüst olmayan değildir.
1 LangeHaare 07/31/2017
Katılıyorum. Bunu yapıyorum - ve diğer taraftan yapmaya başladım. Bir genç olarak çok akılcı davrandım ve gözlerimin üzerinde doğru olmayan bir şey söyleselerdi arkadaşlarımı her fırsatta "düzeltebilirim" (soruda tersi belirtilmediği halde, bazılarıyla bu şekilde çıktı) insanlar). Doğru olmanın nadiren önemli olduğunu fark ettim, fakat çevremdeki herkesi sinir bozucu bir mesele olacaktı, bu yüzden sadece başımı sallama veya "ah" diyerek başladım. Şu anda önemli olmadığı sürece, yanlış olduğunu düşündüğüm şeyler.
1 Luaan 07/31/2017
@LangeHaare Doğru miktarı söylemek zor. Bir yanlış konsepti düzeltmeye dayanan çok eğlenceli tartışmalar yaşadık, ancak kesinlikle sıklıkla rahatsız edici noktaya itti. Arkadaşlarımla birlikte, çok uzak olduğumuzda "Gerçekten bu kadar ilgilenmiyorum" demekle öğrendik ve rahatsızlığın sonu budur :) Önemli bir nokta - haklı olduğunuzu ispatlamak önemli değil, fakat kesinlikle gerçeği izlemek önemlidir; Bu aynı şey değildir. İnsanlar sizi bir süre dürüstçe kabul ettiğinde, sıkıntı çok kaybolur.
1 NVZ 08/10/2017
Anlaşıldı. Şu an bunu tartışmak istemiyorum, korkuyorum. ;)

Andrea Lazzarotto 08/11/2017.

Soruyu değiştir

Farkında olduğum strateji, genellikle bilmediğiniz insanlarla da iyi çalışıyor ya da (dating, iş, vb. Nedeniyle) kötü bir izlenim bırakmak istemediğiniz insanlar not to express your opinion first. Yerine:

You: Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici geliyor, değil mi?


You: Hyperloop'u duydunuz mu? Uzak yorulmusun, degil mi?

Deneyin:

You: Hyperloop'u duydunuz mu? Sizin onunla ilgili fikriniz nedir?

Bu noktada, sizinle argue yapamazlar çünkü you are asking them konuyu size bildirmelerini istersiniz. Üzerinde bir karar vermediniz, bu nedenle POV'nuzu bilmiyorlardı.

Ancak, tartışmaktan ya da hissetmekten hoşlanacak çoğu insan, "doğru" (akıllarında) cevabının ne olduğunu size memnuniyetle söyleyecektir.

Dinleyin ve kalpten katılıp, başka bir şeyle devam edin.

1 comments
6 Harry Weasley 07/28/2017
Çoğu durumda, @Andrea Lazzarotto'da yararlıdır, ancak örneğime katılan kişi, "Siyah popüler bir otomobil rengi" gibi en zararsız ifadeler için bile, hoparlörle tartışmaya katılmaz. Yine de, teşekkürler! (1)

David Mulder 08/11/2017.

Bunu yapmanın kötü alışkanlığı olan birisi olarak, bu tür davranışların aşırılık yanlısı pozisyonlar sunarak tetiklenebileceğini söyleyebilirim. Benim gibi birine bir şey söylersen

The hyperloop is amazing

Fiziksel güçlükleri neredeyse imkansız kılan memnuniyetle belirtmek isterim. Birinin bana söyleyeceği aynı zamanda

The hyperloop is a useless hype

Muhtemelen şunu belirtmek isterim ki, hiper çalkalama hiç inşa edilmezse de, en azından araştırmaya ve atılan para diğer alanlarda kullanışlı olabilir. Bunun gibi insanlar gerçek cevabın daha nüanslı gibi hissettiklerinde aşırı pozisyonları dengeleme ihtiyacını hissederler.

Şimdi, sorunuza cevap bulmak için, bu tür insanlara yaklaşmanın en iyi yolu, nüanslı pozisyonlarda kalmanızı sağlamaktır. Ve böyle bir kişi karşıt konumunuzu aldığında, onların görüşlerinin mevcut oldukları kadar uç olmadığının farkındasınız. Tartışmanın keyfini çıkaranlar (tartışmanın tartışma ile hiçbir ilgisi olmadığını unutmayın) sıklıkla herhangi bir konuyu düzgün bir şekilde cevaplamak ya da değerlendirmek için tek taraflı basit bir cevap olmadığını fark edecektir. Bu insanlarla sohbet ederken, sizi karşı karşıya tutarak zıvanadan çıkarmaya çalıştıklarının farkına varmak değerlidir, fakat bunun yerine, samimi olarak tartışmaktan keyif alacaklardır.


Şimdi, bu bir şey tartışmadan nefret edebileceğini değiştirmiyor. Ve birisinin sizi çelişkili hissetmesi, insanların içten içe nefret ettiği bir şeydir. Eğer bir arkadaşımsa ya da daha iyi bir ilişkiniz varsa, şahsen onlarla oturmayı ve onlarla olan tartışmalara duydukları sevgiyi paylaşmadığınızı söylemeyi ve sıklıkla sizi antagonize hissetmenizi öneririm. Davranışlarını değiştirmesini beklemeyin, ancak böyle bir tepki vermenize izin verecektir

Adil nokta ... ama, en azından biraz zorla kabul ediliyor musun?


Not etmem gereken son bir şey, içeri girdikleri konuşmaları 'kazanmak' isteyen insanlar da var. Bunlar, yukarıdaki gibi bir soruya tepki olarak saldıracak insanlar. Şahsen, bu tür insanları en iyi nasıl kullanacağımı tamamen bilmiyorum, ancak şahsen çeşitli

Haklı olduğunuzdan şüpheliyim, ama kim bilir, belki de yanılıyorum.

Bu şekilde onlara çok fazla antagonize etmeden onlardan kazanmanın memnuniyetini sağlamazsınız.

5 comments
Harry Weasley 07/31/2017
Çok güzel ilk cevap! (+1) Bu soru için çok güzel yanıt buldum, ancak sizinki, çelişen kişinin perspektifine bakarken de en iyilerden biri! Teşekkürler!
Patrick Trentin 07/31/2017
Bu cevabını özellikle beğendim çünkü karışıklık yaratmamak için bırakmıştım. +1 :)
David Mulder 07/31/2017
@PatrickTrentin Daha önce tüm yazılı cevapları okumadım ve çok iyi bir cevap yazdığını söylemek zorundayım. Bence her iki cevabın kombinasyonu çok iyi bir açıklama getiriyor: D.
1 JMac 07/31/2017
Bu cevaba tamamen katılıyorum. Bunu aşırı konumlara karşı yapıyorum. Amacım, insanların orta zemini biraz daha net görmelerine yardımcı olmaktır. Bazen bunu yapmak için diğer aşırıdan başlayın ve gittiğiniz yerde orta zemin üzerinde çalışın.
David Mulder 08/11/2017
@NVZ Hyperloop One gibi belirli bir hyperloop hakkında değil, tıpkı bir tren gibi bir ulaşım türü olarak jenerik konsept hakkında konuşmak. Dolayısıyla büyük harfle yazılmış olmamalıdır (örneğin, wikipedia'de hyperloop'a bakınız). Neyse, diğer iki düzeltme için teşekkürler!

Patrick Trentin 08/11/2017.

Bence en akılcı öneri görüşlerini önceden önceden sormak ve söyledikleri ile agree olmaktır.

Durumun neden böyle olduğunu açıklayalım.

Bir contrarian bazı konularda çok güçlü fikirleri olabilir veya olmayabilir, ancak bu kişinin true görüşlerini bir konuşma boyunca savunması zorunlu değildir.

Bu insanlar için, bir konuyu debating , bir görüşmeyi ilerletmenin basit ve konsolide bir yoludur. Bu nedenle, hangi yönden aldıkları gerçekten önemli değildir. Satranç oyunu oynamak gibi: Seçilen renktan bağımsız olarak ileri doğru parçalar taşır.

contrarian , hiç kimsenin absolute truth sahip olmadığını bilen bir kişidir: pek çok kişi kolayca düşünülebilir ve çoğu görüşte bulunmadıklarını opinionated bile farklı bakış açılarından bakılabilir.

Ayrı görüşmelerde (bazen aynı konuşmada) çelişkili argümanlara sahip olan karşıt görüş açısından hiçbir şekilde sorunlu değildir, çünkü elindeki görüşleri arasında kesinlikle evli değildirler. Önemli olan bakış açılarına göre, şeyleri farklı bakış açılarından görmek ve diğer insanlara şeyleri farklı bir perspektiften bakmak için yapılan gymnastic exercise .

Nesnel gerçeğe, insan kapasitesinin doğasında olan sınırları nedeniyle erişilemediğinden, konuşmanın amacı, dünyamızı diğer insanların ayakkabılarına sığdırmaya çalışarak dolduran öznel gerçeklerin çeşitliliğini anlamaya başlar. Birinin soru sormanın bu hedefe ulaşmak için iyi bir yol olduğunu düşünebilir ve belki de doğru soruyu yapmada iyi olması gerekir. Ancak, katılmama, birilerini yuvalarından çekip, evrendeki gözlem noktaları hakkında bir fikir edinmek için basit ve etkili bir yöntemdir, çünkü herhangi bir kişinin ilkel içgüdüsü kendilerini ve görüşlerini savunmaktır.

Bu konuşma şekli, potada yeni bilgiler pişirmeye ve yeni bir bakış açısına sahip olduğu sürece, karşılıklı zenginleştirme için bir araçtır. Bir anlaşmaya varır girmez, dead ve anlamsız hale gelir.

Bu yüzden bir karşıt taraf ile anlaşmak onlar için derinden irritating ve bu durum muhtemelen çok yakında sizinle konuşmayı bırakacaktır (ve varsa arkadaşlığınızı da mahveder). Onlara parrot-like konuşma yapmak en kötüsü.

Alternatively , davranışlarında bu kalıba dikkat ettiğinizi yalnızca onlara ipucu verebilirsiniz. Farkındalarsa, bunu kabul etmiş olacaklardır ve oradan artık bu tür bir konuşmaya girmemeyi kabul ettiğiniz bir konuşmaya gidebilirsiniz. Kontrarian olmanın farkında değillerse, basitçe irrational insanlarla irrational .


EDIT: David Mulder bu cevabı benim için tamamlayıcıdır ve tavsiye etmek isterim.

1 comments
1 Mazura 07/29/2017
simply dealing with irrational people - aradığım cevap değil, ama beklemeliydim. +1

JimmyJames 07/28/2017.

Eğer biri gerçekten bunu yapıyorsa, kendilerini çelişkiye sokmak ya da absürt bir konuma gelmek oldukça kolaydır. Bir kez olduklarında, savunmak için onlara basabilirsiniz. Bunu yaparsanız, onları küçük düşürebilir, bu yüzden sanırım, söz konusu kişiyle dostça kalmayı ya da istememenize bağlıdır.

Peki, kişiye bir ders vermek isteyip istemediğinize karar verin. Değilse, muhtemelen sadece "gerçekten mi?" Ile tartışmayı bırakmak istersiniz. veya "ilginç".

1 comments
Harry Weasley 07/28/2017
Makul ve kullanışlı bir cevap, @ JimmyJames, teşekkürler! Konuşmacı argümanlardan kaçınmak istediği için, sanırım ikinci hareket alanı uygun! Teşekkürler (+1)!

Cort Ammon 08/11/2017.

Bir şeytanın savunucusu olarak, konuşmanızın sık sık "Ben" olduğumdan, beni etkileyecek şeyleri temel alarak yanıtlamaya çalışacağım ve genel bir çözüm olup olmadığını belirlemek için sana bırakıyorum.

Onlarla ilgilenmek için yapılan püf noktaları, konumlarının tipik olarak çok fazla enerjiyi hızla tüketmesini gerektirir. Hyperloop'un harika olduğunu iddia ettiğiniz kişiye meydan okumak istiyorsanız, yapmam gereken ilk şey size dengede tutmak için yeterli güce sahip olmaktır. Aksi takdirde, sohbetin siyah-beyaz yerine gri olma riskini taşırız; bu, böyle saldıran bir kişilik için kötüdür.

Bu yaklaşımı anlamak için en temel şey, onları kazanmalarını sağlamaya çalışmak yerine, kaybetmeni sağlamakla ilgili. Direkt olarak tartışmayı "kazanmak" için değiller. Sizi ilk önce "kaybederler" hale getirmeye ve kendilerini varsayılan olarak kazanan ilan etmeye çalışıyorlar. Oyun bu. Bununla birlikte, kaybetmeyi reddetmeniz ya da anlamlı bir şekilde kaybetmeyi reddetmeniz durumunda, kazancını varsayılan olarak asla talep edemezler.

Bu yüzden yararlanabildiğiniz ilk numara, sadece aslında ilgilenmediğiniz konulardaki basit sıkıcı tek turlu sparringte bu kişiyle etkileşime girmektir. Gerçekten de Hyper Loop'u önemsiyormusun? O halde onlara sormayın. Bu çözüm, NVZ'leri de içeren çeşitli cevaplarda örneklendirilmiştir.

Bir sonraki hüner Andrea tarafından bahsedilen numara. Bir görüş olarak yorumlanabilecek herhangi bir ifade yapmazsan, ona saldıramazlar. Bu sıkıcı olabilir, ancak bazı insanlara eğlenceli olabilir. Zaman zaman Şeytanın Savunucusu şapkamı kapattığım zaman, bir sözlü ifadeye cesaret vermeyi reddetmeye çalışacağım. Sanırım, aslında oldukça düzgün bir oyundur. Buradaki anahtar, sizi asla kaybetmemeleri, sonunda sonunda kazanmalarının tek yolu olduğu için hayal kırıklığına uğrayacak olmalarıdır.

Bunun ötesinde, sormak istediğim soru "neden ilk etapta bu tanıdık olmak istersiniz?" Bundan ne çıkarıyorsun? Sadece can sıkıcıysa, onlarla takılmayı bırakın. Onlarla takılmak için bir sebep varsa, o nedenle düşünün. Belki sadece onlarla iş arkadaşınız olarak çalışmanız gerekir. Bunu parası için kullanın. Raydan çıkmak istediğin bir toplantı var mı? Onları davet et, arkanıza yaslanın ve havai fişekleri izleyin! Belki uyuşukluk hissediyorsun, kalkacak ve dövüşecek hiçbir enerji kalmayacak. Git onlarla takıl. Tüm enerjiyi savaşa soksunlar, başından beri senden daha fazla şey bırakırlar.

Daha gelişmiş yaklaşımlar da var. Bir konuşmayı sürdürebilirseniz, herhangi bir konuyu konuşmaları çok zor. Saldırılarını planladıklarında, devam ettiniz. Ben, bu yaklaşımla ilgili sıkıntı çekiyorum, ancak çok başarılı bir şekilde kullanıldığını gördüm. Sonunda, saldırmaları gereken şeyin izini kaybederler.

Onlarla bir tartışma yapmak aslında konuşma becerilerinizi büyük ölçüde artırabilir, ancak onlara hiçbir kredi verilemez. Onların sızlanmasını önleyebilirseniz, eşinizin sizi kaybettirmeye çalışmadığınız bir tartışmada o kadar da cana yakınsınız demektir. Yalnızca bunu daha çok anladılar ve yumruklarını öğrenmeyi kolaylaştıran bir şekilde yapıyorlardı.

5 comments
2 apaul34208 07/29/2017
"Kazanmak" iddia etmek, boşuna bir egzersizdir. Sadece yapma. Bu tür şeylerden hoşlanıyorsanız, muhtemelen soruyu soran kişi değildir.
Cort Ammon 07/29/2017
@ apaul34208 Soruyu soran kişi olduğumu hiç söylemedim. Aslında açıkça, OP'nin sorun yaşadığı kişiden daha çok olduğumu ve benim gibi birini raydan çıkaracak şeyleri paylaşacağımı belirttim.
apaul34208 07/29/2017
Yine de genel olarak kötü tavsiye ... Trolleri beslemeyin bunca şey. Gerçekten anlamsız argüman sanatından zevk alan insanlar sadece acemilerden daha iyi olacaktır.
Cort Ammon 07/29/2017
@ apaul34208 Nereden kazanılacağını tavsiye ettiniz? Düzeltebilirim.
Mazura 07/29/2017
SE bana dayanaksız görüşümün değerini öğretti. Bu noktada bana bir iyilik yaparken bol şans getiririm. fact aramıyorum. Nasıl (OP'yi sorar)? : "bir görüş olarak yorumlanabilecek herhangi bir ifade yapmayın" [artı bin] AKA, SE'yi öğrenin.

Joshua 07/28/2017.

Bazı cazip yemleri akıl almaz bir şey sallayın ama aslında doğru. Birkaç tanesi, büyük olasılıkla başarı oranlarından tiksinip düşürürler.

Başarıyla kullandığımlardan biri "karşıtşey gördüm" dır, ancak muhtemelen bunu karşılayamazsınız.

¯ \ _ (ツ) _ / ¯

5 comments
Harry Weasley 07/28/2017
Bu harika bir fikir, @Joshua! Söz konusu kişi kendisini meraklı olarak gördüğü için karşımadde olayı kesinlikle işe yarayacak! (+ 1) Ancak bu ifade nasıl yazılır?
4 Joshua 07/28/2017
@HarryWeasley: Ctrl-C Ctrl-V
Harry Weasley 07/28/2017
Bu kısaca, @Joshua! Teşekkürler!
NVZ 07/29/2017
LOL. Emoticon'da dibs'i aradım. : P
Nicolas Miari 07/31/2017
@HarryWeasley Orta karakter, "tsu" ya girdiğinizde seçebileceğiniz (birçok) olası Japonca karakterden biridir, ancak sanatsal olarak, japon klavyesi desteği olmadan giriş yapmanın basit bir yolu yoktur sanırım.

Duopixel 07/28/2017.

Elon Musk'tan öğrenilecek olan tek şey var mıydı? Neden tartışıyorsun? Çünkü ilginç? Harika! "Bana bütün dezavantajları söyle ve itirazlarınıza cevap vereceğim". Gerçekten ilgilenen biri yapacaktır.

Zamanı yatırmaya istekli değilseniz, o zaman bu konuda hafifçe düşünün. Bu kişi sohbetleri boks maçları olarak düşünür ve tartışmayı isterseniz onunla boks oynayabilirsiniz. Ya da değil. Senin seçimin.

İnsanları değiştirmenin sırrı, onlara karşı reaksiyonunuzu değiştiriyor.


AllTheKingsHorses 07/28/2017.

İki seçenek akla geliyor:

  • Onlarla hiç tartışmayın (kazanmak için ne var?)
  • Onların söylediklerini kabul edin ve konuyu onlar için sıkıcı olana kadar bırakın. "Elon Musk bir prototip başlattı mı? İlginç. Şey, sanırım o zaman haklısın, non-committal shrug "
2 comments
Mazura 07/29/2017
Eğer bu soruyu yazmış olsaydım, bu iki ihtimalden başka bir şey istemiş olurdu.
1 AllTheKingsHorses 07/29/2017
@Mazura Bu soruyu yazmış olsaydınız, elde etmeye çalıştığınızın hangisi olduğuna dikkat çekmiş olmalısınız ;-) Aksine davranmaya çalışılan ve / veya tartışmayı devam ettirmeye çalışan biriyle tartışmanın bir noktasını görmüyorum tartışmak uğruna. Her aptalla birlikte her tartışmayı "kazanmak" istiyorsan, hayatında zor anlar yaşarsın.

Zeeshan Siddiqui 07/29/2017.

Jimmy James'e katılıyorum. Buna itiraz eden insanlar kendi hendeğine sokulabilirler. Başkalarının görüşlerine aykırı davranışlarına alışılmışlardır, kendi görüşlerini takip edemezler ve takip etmezler. Halbuki, ne hakkında konuştuğunu bilen biri, konuşmanın başında bulunduğu yöne ilişkin sağlam bilgiye sahiptir.

  1. Kendilerini çelişmek için onları yönlendirin. Sonunda sizinle etkileşime girerken dikkatli olacaklar.
  2. Görüşünüzü paylaşmadan önce görüşlerini sorun. Ardından işi bırakın ve bıraktığınız yerden konuşmaya devam edin. Onların görüşlerini takip etmeyin.
2 comments
Patrick Trentin 07/29/2017
"Görüşünü paylaşmadan önce görüşlerini sor ... Sonra da [...] Onların görüşlerini takip etmeyin." Anlıyorum ki bu konuda farklı düşünebiliriz, ancak bu öneri bana kaba geliyor. Bana göre, bir görüşte kayıtsız olmamanın asgari şartı, hiçbir temel taşımadığını we think bile, birinin görüşünü kabul ettiğim anlaşılıyor.
Zeeshan Siddiqui 07/29/2017
@PatrickTrentin'e katılıyorum. Her türlü görüşün kabul edilmesi, nazik bir şekilde konuşmanın bir yoludur, ancak enerjinizi sürekli tüketen ve gereksiz yere çelişerek dolaylı olarak görüşlerinizi reddeden insanlarla uğraşırken, kendine saygının korunması meselesidir.

Memetican 07/30/2017.

Birisi rahatsız edici bir şekilde davrandığında, davranışla doğrudan yüzleşmeyi tercih ederim.

You : Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici geliyor, değil mi?

Them : Uzaktan çekilmiş mi? Bilgileriniz için, Elon Musk zaten prototipin denemelerine başladı!

You : Bildiğiniz gibi, bilginizden impressed ya da her zaman haklı olma ihtiyacınızdan annoyed olup olmadığımdan emin değilim. Her iki durumda da, sizinle bir sohbet etmeyi zorlaştırıyor.

İçinde başka kişiler varsa, muhtemelen dikkat çekicidirler ve yorumunuzu çatışmacı olarak alacaklardır. Kötü tepkileri için hazır olduğunuz ve arkadaşlıklarını kaybetmeye istekli iseniz sorun değil.

Daha nazik bir şekilde onları kenara çekip mesajı bizzat kendileri kurtarmak için teslim etmeleri gerekir.

Bu tavsiyeyi de ekleyebilirsiniz-

Oldukça akıllı görünüyorsunuz, ancak daha işbirliğine dayalı bir konuşma stili uygularsanız daha üretken ilişkiler kuracağınızdan şüpheleniyorum.

Bu sizi düşman yerine sosyal-beceri akıl hocalığı ve müttefiki rolüne getirir ve aslında ilişkinizi güçlendirebilir.


Stilez 07/30/2017.

Bu türden oyun oynamayı sevmiyorum. Diyorum ki, ara. Onunla oyun oynayacak mı diye sormayın çünkü diyalog istiyor ve puan istiyorlar. Bir arkadaşın / meslektaşın, başkasının oyunu için hedef değilsin.

"İlgilenmiyorum, üzgünüm".

Hastaysanız, uzun bir süre bekleyin - haftalar veya aylar - ve onlara nasıl davrandıklarını algılamalarını onlardan nasıl hissettiğinize dair birkaç örnek vererek anlatın ve tadını çıkarmadığınızı söyleyin; için.


Sagar Upadhyay 08/11/2017.

Her who always want to 'prove' you wrong biriyle uğraşırken, benimsediği strateji, what you want to do. bağlıdır what you want to do.

  1. If you don't want a war - Onlarla mümkün olduğunca konuşma.
  2. If you want a war but no major bloodshed - Birçok cevapta belirtildiği gibi, öncelikle bakış açınızı ortaya koymayın. Önce duruşlarını ortaya koymalarına ve ardından karşı hareket ettirmelerine izin verin. Bununla birlikte, bu tekniğin en büyük kısıtlılığı, konuşmalarımızın çoğunun bu ölçüde planlanmadığı için bunu her zaman kontrol edememenizdir. Düşüncenizi açığa çıkaran ve size karşı kullanılabilecek herhangi bir şey söyleyebilirsiniz. Dahası, görüşlerini her zaman önünde sınırlamak duygusal olarak yorucu olabilir.

    You: bugün bir şemsiye taşımalıyım. Sanırım bugün yağmur yağacak.

    Them: Hayır! Bu bulutları milyonlarca kez gördüm. Böyle bir havada sadece bir aptal şemsiye taşıyor.

  3. Savaşın bitiminden sonra kazan-kazan bir durum istiyorsanız: Kendi argümanlarını, kendilerine karşı tekrar eden bir soru olarak kullanın. Bu, birinin daha fazla konuşması halinde onları yenmek için daha kolay konuştuğu öncülüne dayanır . Yapmanız gereken tek şey onları konuşturmak ve konuşmak ve konuşturmaktır. Bu teknikte kullanabileceğiniz cephanelikler labeling ve strategic silence. Labeling- Onların cezasını bir cümleyi ifade etmek için onlara karşı bir soru olarak tekrarlarlar. Sonraki cevapları kullanarak daha fazla soru sormaya, sonra sonunda kendi görüş açısına göre manevra yapmaya ya da konuyu söyleyecek başka bir şeyleri olmayan bir noktadan ayrılmaya çalış. Onların cevabını bir şey sormak için yetersiz buluyorsanız, sessiz olun ve onlara bakın. Bu strategic silence ve çoğu vakada daha da fazlasını anlatmaya başlayacak. Ayrıca şüphenizden kaçınmak için yanınızda birkaç önemsiz nokta bulundurun.

You: Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici geliyor, değil mi?

Them: Beni şaka mı yapıyorsunuz? Bu tür teknolojilerin MIT'deki bilim adamları tarafından uygulanabilir olmadığı ispatlanmıştır!

You: İnfaz edilemez olduğunuzu kanıtladınız mı?

Them: Evet, arkadaşımdan birinde kolejde duydum.

You: (Sessiz görünümlü)

Them: Birkaç gün önce gazetede bunu okumuştu.

You: Gazetede mi? Bulamadım

Them: Evet oradaydı. Bu konuda çok güvendi. Ayrıca, MIT'deki testlerin halen devam ettiğini söyledi.

You: Testler devam ediyor mu? Onların bulma nihai değil mi?

Them: son değil, ancak onlar hakkında daha fazla bilgi göstermek istiyorlar.

You: Bilgi?

Sanırım şimdi onu nereye götüreceksin. Böyle bir manevra, onlara bu konuşmanın sonucunun kendi bakış açısı olduğu izlenimini verecek ve bu nedenle çelişkili olması gerekmiyor.


aschultz 07/28/2017.

Birincisi, teknolojiye hızlı erişiminiz varsa ve kişi gerçekten sizi zorlarsa, "Vay canına, gerçekten ilginç bir şey" diyebilirsiniz: Bu, google'a hemen gitmek istediğim bir şey, sizinle ilgili soruları sormak boşuna zaman geçiriyorum, çok şey kaybettim "dedi.

Ayrıca her zaman müthiş "Düşünmeniz için bana çok şey verdiniz."

Benim için, söylediklerimle ilgili o kadar çok şey değil, bir konuşmaya girmek için çaresiz hissetmemek hakkında daha fazla şey var. Duruma bağlı olarak iki veya daha fazla emniyet ventili olması, bazı insanlara konuşmayı korkutmayacağım anlamına geliyor.

Filmlerden iki tırnak da hatırlattı. Kan basıncımı düşürmemde yardımcı olurlar. Ve konuşma sırasında onları düşünüyorum, çıkış planları yapmayı biliyorum. Kendi en sevdiğin filmine sahip olabilirsiniz, ancak bunlardan hoşlanırım, çünkü bunlar özellikle arguing .

War Games ünlü bir alıntısı, bilgisayarın "Nükleer savaş hakkında kazanmanın tek yolu oynamak değil" der. Bu argümanlar için de geçerlidir.

Diğeri Marx Kardeşler'in Animal Crackers .

"Sanırım evin içinde kimse resim yapmamış."

"Yandaki eve git"

"Yanındaki evde bir ev yok" dedi.

"Öyleyse tabii ki bir tane inşa etmemiz lazım"

Başka bir deyişle, tartışmak için gerçek bir sebep bulunmuyor olsa bile, tartışalım! Şaka çok iyi olmasa da veya kimseyle paylaşamasanız bile, konuyla ilgili şakacı bir bakış açısı kazanmanın iyi olduğunu düşünüyorum.

Bu, bazı kişilerin tartışmayı uğruna savundukları gerçeği kabul etmemize yardımcı oluyor. İnsanlar bundan daha iyidir diye düşünmek istiyoruz. Fakat kötü bir gün geçirirler ve bu da dikkate alınmaya değer. Öyleyse, başkasını şaşırtmak gibi hissetmeyen gerginlikleri artırmanın birkaç yolu var.


Birden fazla cevaptan bahsetmiş olmasına rağmen, tüm tartışmaların tüm katılımcılar için kazanılmayacak bir durum olduğunu tekrarlamak isterim. Bunun basit nedeni, bir argümanın genelde subjektif nitelikte olmasına ve mümkün olan az sayıda olgunun mümkün olmasıdır. Ayrıca, tartışan kişi yalnızca yanlış olduğunuzu ispatlamak istediği gibi "gerçekleri" de gösterebilir (Google her zaman senin için orada olmasına rağmen).

Bir tartışma olduğunda, her iki tarafta da bazı insanlar vardır. Nedeni, insanın madalyonun iki tarafını denemekten hoşlanıyor olmasıdır. Bazıları için sadece bunun uğruna savunmak yeterlidir, oysa argümanlarının gerçek noktaları gizlenmiş olan bazıları vardır.

Kendi örneğini al:

Benimle dalga mı geçiyorsun? Bu tür teknolojilerin MIT'deki bilim adamları tarafından uygulanabilir olmadığı ispatlanmıştır!

Bu argüman arkasında gerçek bir gücü yoktur, çünkü arkadaşınızın argümanını desteklemenin hiçbir nedeni yoktur.

Bu gibi durumlarda, tepki vermenin en iyi yolunun şu şekildedir:

Gerçekten şimdi? Bunu bilmiyordum! Devam et ve bana bundan bahset.

Bunun nedeni, savunan kişinin bu davada kendisini kanıtlamak için bazı mazeret veya diğer mazeret tutmaya devam etmesi. Burada yapabileceğiniz sonraki şey anında Google'dır (uygun bir İnternet bağlantınız olması koşuluyla) ve kendiniz görün. Arkadaşınızın yaptığı argüman yanlışsa, ona ondan bahsedebilir ve yakında çenesini kapatacaktır.

Şimdi, arkadaşınızın gerçek anlamda bir husus olduğu durumda hala var. Bu durumda, en iyi bahis, onunla aynı fikirde olmak ve aşağıdaki satırlar boyunca bir şeyler söylemektir:

Oh! I didn't know that...

Farkında olabileceğiniz gibi, her iki durumda da, arkadaşınızın ne dediğini bilmediğimi söyledim. Bunun nedeni, ilgilenen arkadaşın hepsini bildiğini düşünmesidir. Herkes biliyor, çok inatçı ve yanlış olduklarını asla kabul etmeyecek ve haklısın. Böyle insanları aynalamak, kazandıklarını hissettirmeye yardımcı olur. Bu cevaba bak. Körü körüne katılıyorsanız, onları boş bırakırsınız, ancak o zaman tam da kazandığınız gibi hissetmezler, bu nedenle bu metot, tartışmayı kaybetmeden sizi yalnız bırakmalarını istiyorsanız iyi olur. Bu durumda Andrea'nın cevabı da mükemmeldir.

Böylece, zorla tartışan bu insanlarla başa çıkmanın en iyi yolu, sadece Angelina Jolie'nin babası olduğunu söylese bile, kazanmalarına izin vermektir. (ツ)

1 comments
1 Mazura 07/29/2017
Ya internette her şeyin BS olduğunu düşünüyorsa?

usernumber 08/02/2017.

Bazen sorunuzdaki "onlar" dır, ancak bunu savunmak uğruna tartışmaktan başka bir nedenle yapıyorum. Benim gibiler, muhtemelen onlar üzerinde çalışabilirler.

Soruda olanlar gibi bir ifade duyduğumda, çok benziyor:

Bir haber makalesinin başlığını okudum ve şimdi düşünmeden veya bir şey aramaksızın onunla bütün kalbimle aynı fikirdeyim.

Ben sizi yanlış bilgilendirilmekten alıkoymaya çalışmak için bununla yüzleşiyorum.

Böyle birisiyle başa çıkmanın en kolay yolu, onlara onlara bazı düşünce ve / veya araştırma yaptıklarını göstermektir.

1 comments
1 henning 08/10/2017
OP'nin muhatapları, gerçekler ne olursa olsun ve tarafların ne kadar iyi bilgilendirildiğine bakılmaksızın tartışmacıdır.

Jessica M 08/11/2017.

Bunu yapan bir akrabam var ve çok acımasız. Ben sadece kabul etmek istemiyorum, çünkü sık sık katılmıyorum. Ayrıca, kabul ettiysem, diğer görüşe geçeceklerini ya da bir şey düşünmediğimi iddia etmeleri için bir neden bulacaklarını biliyorum. Dolayısıyla, benim düşüncem, görüşleri karşılaştırmaktan kaçınmak ve ASLA mutabakat istemektir.

  • "Ello Musk tarafından tasarlanan Hyperloop'u duydunuz mu? Umut verici gibi geliyor, değil mi?" Elon Musk tarafından tasarlanan " Hyperloop'un umut verici geldiğini düşünüyorum " deyin . Eğer katılmıyorsa, " what makes you say that? " sorusunuz.
  • Onların görüşlerini bilmek istemiyorsanız, bunu istemeyin.
  • Tartışmadan görüşlerini öğrenmek istersen, "X hakkında ne düşünüyorsun?"

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags