25 yaşından başlayarak gelirinizin% 15'ini tasarruf / yatırım yapabilir miydiniz, muhtemelen milyoner mısınız?

Fahad Uddin 08/31/2017. 12 answers, 25.989 views
savings

Bu yazıyla karşılaştım . Belirtir,

Plan, gençlerin 25 yaşından itibaren bir IRA, 401 (k) ya da vergilendirilebilir hesap olmasına bakılmaksızın, maaşlarının yüzde 15'ini bir tasarruf hesabı haline getirme çağrısında bulundu ve İşletme İçeriği için yazdı. Parayı üç farklı fona yayarak, zamanla para birikip milyarlarca yıldan bir milyoner haline gelecektir

Herkes neyin peşinde? 25 yaşından başlayarak gelirinizin% 15'ini tasarruf / yatırım yapabilir miydiniz, muhtemelen milyoner mısınız?

Düzenleme:

Harika cevaplarınız için teşekkür ederiz. Birkaç kişi, artık bir milyon doların büyük bir rakam olmadığını belirtti. Karachi, Pakistan'da olduğumu açıklamak istiyorum, 1 ABD Doları 107 rupi ve 500 doları ayda iyi bir hayat yaşamak için yeterlidir. Bir yazılım geliştiricisi olarak ayda yaklaşık 550 dolar kazanıyorum.

5 Comments
71 Nathan L 07/27/2017
Bir milyoner olmak eskisi gibi değildir. Muhtemel enflasyon milyonerlere orta sınıf bir çok tasarruf sağlayacaktır.
7 MD-Tech 07/27/2017
Forbes.com/sites/timworstall/2017/01/14/... (sadece bir bilardo) medyan binyıl maaşı olarak 40000 $ alarak% 15, 6000 $ olurdu ve hiçbir ücret artışı olmadan 40 yıllık bir kariyer varsayarak% 10 getiri (hisse senedi Pazar) calculator.net / ... yaklaşık 3 milyon geldiğini söylüyor.
67 Mike Scott 07/27/2017
Bugünkü 25 yaşındaki çocuklar emeklilik yaşına geldiğinde, römork parkının dışında bir ev sahibi olan herkesin bir milyoner olacağı muhtemeldir.
9 TTT 07/27/2017
@MikeScott - güzel römorkları indirmeyelim!
5 Shufflepants 07/28/2017
Evet, artık milyonerlere sahip milyonlarca insan düşünmüyorum, daha ziyade yılda bir milyon ya da daha fazla alana sahip insanlar olarak düşünmüyorum.

12 Answers


Nathan L 07/31/2017.

Orta sınıf bir aile bunu% 15 ile yapabilir mi?

Evet, aslında kolaylıkla aslında.

Bir sürü numara bıraktınız, bu nedenle bazı varsayımlarla başlayalım. ABD'de middle income ailelerin ortancasındaysanız, yıllık 70.000 $ anlamına gelebilir. Bunun% 15'i ayda 875 dolarlık bir yatırım.

Bu miktarı aylık olarak yatırırsanız ve% 6 geri dönüş varsayarsanız, yaklaşık 57 yaşında bir milyon dolar kazanırsınız. % 6 çok muhafazakar bir sayı ve Ben Miller'ın işaret ettiği gibi, S & P 500 tarihsel olarak% 11'e yakın bir oranda geri döndü. Agresif bir% 9 dönüşü varsayarsanız ve 65 yaşına gelene kadar 40 yıldır 875 $ / ayla devam ederseniz, bu 4 milyon dolar olur.

Fakir bir insan bunu yapabilir mi?

Yılda 18.720 dolar (40 saat * 52 hafta, fazla mesai olmaksızın) için çok daha tutucu bir 9 $ / saat ile başlayın. Bu kişi, gelirinin% 14'ünü veya ayda 219 dolardan tasarruf sağladığı takdirde, aynı% 9 ile 25 ila 65 yaş arasında, yine de emeklilik için 1 milyon dolar kazanacaklar.

Fakir bir insan için daha mı zorlaşıyor? Kesinlikle, ama umarım bu rakamlar, kaydedilebilen ve hatta yapılabileceklerin hepsi de olsa, az miktarda yatırım yapmanın daha iyi olduğunu göstermektedir.

Bu, 6 rakam maaşını çeken yazılım geliştiricileri için ne ifade ediyor?

Yüksek gelirli olanlar, kazanırsa kazanç elde etmeye en çok sahip olurlarsa, kaybederlerse en çok kaybedebilirler. Sadece $ 100,000 / yıl maaş ve mütevazı 401 (k) maç% 3 varsayalım. Hatta evli dosyalama ortaklaşa maaşın iyi bir kısmına% 25 oranında vergilendirilecektir. Tek olmanız durumunda,% 28 gelir vergisi oranına isabet edeceksiniz.

18.000 $ 'lık (2017) katkı limitini aşabilir ve bir işveren maçından ek bir 3.000 $ alabilirseniz (toplam aylık 1750 $ katkı payı için) 40 yıllık katkı,% 9'luk dönüş oranıyla 8,2 milyon $ olur.

Bu parayı yılda% 4 oranında çekerseniz, emeklilik süresince 300.000 $ tutarında gelir elde edersiniz.

2 comments
2 JoeTaxpayer♦ 07/31/2017
Açıklamalar uzun tartışmalara açık değildir; Bu sohbet sohbete taşındı . NOT: Bu, herhangi başka yorumun herhangi bir uyarı yapılmaksızın silineceği anlamına gelir.
TylerH 08/01/2017
"Eğer bu parayı yılda% 4'le geri çekerseniz emeklilik süresince 300.000 $ tutarında gelir elde edersiniz." Hangi yaşta ölüm varsayarsak?

Tangurena 07/27/2017.

Bu, ne kadar tasarruf ettiğinize, tasarruflarınızın her sene ne kadar kazanıldığına bağlıdır.

Çok basit bir e-tablo ile modelleyebilirsiniz:
Basit basit model

Formula görünümü:
Formül görüntüsü

Bu basit modeli, yapmak ve modellemek istediğiniz diğer varsayımlarla değiştirebilirsiniz. Bu elektronik tablo, yalnızca yılda 50.000 dolar kazandığınız, asla para almadığınızı, tasarruflarınızın yılda% 6 kazantığını ve pazarın 2008 gibi bir çöküşe uğramadığını varsayıyor. Makale, yazarın yaptığı varsayımları asla açıklamıyor ve bu nedenle Yazarın ne kadar gerçeğe yakın olduğunu dürüstçe belirleyemez.

Daha ayrıntılı modelleri olduğu için Engineering Your Retiredment (Emekli Olmak İçin Mühendislik) adlı kitabı tavsiye ederim ve neyi beklemen gerektiğine dair daha ayrıntılı bilgiye girer. Temel olarak evde emeklilik tasarruflarımı izlemek için kullandığım bir elektronik tablo gösteren biraz daha ayrıntılı bir yazı yazdım.

4 comments
7 AndyT 07/28/2017
Aslında matematiği içeren fantastik bir cevap! Neden pek çok cevaba matematik vermeden mümkün olduğunu söyleyince daha fazla oy verildiğinden emin değilim - eğer OP matematiklerini kendileri nasıl yapacaklarını bilselerdi muhtemelen soruyu sormazdı.
2 reirab 07/30/2017
Gerçekten de bu gibi yinelemeli bir yöntem kullanmak zorunda kalmadığınızı unutmayın (tabii ki işe yarıyor olsa da). AmountSavedPerYear x ((1 + interestRate) ^ numberOfYears) yapabilirsiniz, burada interestRate bir kesir olarak ifade edilir Son cevabı al
1 Magisch 07/31/2017
Bu cevap aynı zamanda modelin ne kadar hatalı olduğunu gösterir. Çoğu kişi sürekli 50k veya daha fazlasını yapmaz, ancak başlangıçta, en çok ve eninde sonunda, faiz toplamak için daha az zaman olduğunda daha azını yapar. Ayrıca, dediğin gibi, bu şimdiye kadar başka bir pazar kazası olmayacağına dair (çok çok iyimser) önergeye dayanıyor.
cbeleites 08/01/2017
@Magisch: Onların (daha düşük) erken ücretlerinin önemli bir bölümünü ellerinden alıp on yıllardır yatırım tuttuğunu söyleyen grup, ortalama (batı) kişiye çok önemli bir farklılık getirecek özelliklere sahip olduğunu unutmayın (bağlantılı makale " Bu basit tarifi takip ederseniz "): mevcut yöntemlerin altında yaşamak (pratikte) ve tasarruf / yatırımları harcamamayı becerebilmek (pratikte).

TTT 07/27/2017.

Milyoner, Şmillionaire! Bu hesaplama Bruno Mars tarzını yapalım (bir Billionaire olmak istiyorum ...)

  1. Sen 21 yaşındaki bir programlama dehasısın ve okuldan ilk işin sen 150K / yıl yapmaya başlıyorsun.
  2. Ailenin bodrumunda yaşıyorsun, bu nedenle masrafın yok ve maaşını çoraplayabiliyor. Ayrıca devlet gelir vergisi olmadan bir eyalette yaşıyorsun.
  3. Şirketiniz yılda% 6 oranında cömert bir artış yapıyor.
  4. S & P 500'ün iyi tarafına münhasıran yatırım yapın ve her yıl% 12'lik bir getiri elde edin.
  5. Ailenin hayatı bittikten sonra, ev masraflarını hayatınızın sonuna kadar özgürce yaşamak için size yeterli para bırakıyorlar. Üst katta uygun oda olmasına rağmen bodrumda kalmaya karar verebilir veya karar vermeyebilirsiniz.
  6. 80 yaşlarındaki genç yaşta emekliye ayrılmaya karar verdiniz.

Hesaplamalarım doğruysa, yukarıdaki senaryoda 80 yaşındaysanız, vergilerden sonra bankada bir milyondan fazla bir şeye sahip olursunuz.

5 comments
20 Dan Henderson 07/27/2017
Dolayısıyla benim yaşımda ve gelirimde maaşımı beş katına çıkarmak, 100 yaşamak için yaşamak, ailemi hareket ettirmek için ikna etmek and onlarla birlikte kiraya vermeme izin vermem gerekiyor (her ne kadar bir araya getirildiklerinden daha fazlasını yapsak da) Tamam ayarlandı!
3 TTT 07/27/2017
@DanHenderson - Heh. Bu plan herkes için değil. ;)
9 Harper 07/27/2017
$ 150k? Yine 21 olmak istiyorum.
15 Nij 07/28/2017
Seksenene kadar neden beklesin? Binlerce kişiyi piyango biletleri üzerine harcayıp ikramiyeyi vurmanız yeterlidir. Çünkü bu stratejinin söylediği şudur: başta şanslı ol ve sonsuza dek şanslı kal.
6 TTT 07/28/2017
@Nij - İnanılabilir rakamlarla başladım ve her değişkeni sadece vergilerin ardından bir milyar dolara çevirmek için biraz gerdirdim. Ancak sayıları makul olacak şekilde değiştirirseniz, hâlâ 10 ila 50 milyon dolar arasında değişirsiniz. Aslında bunu yapan birini tanıyorum. 55 yaşındayken evlenene kadar annesiyle yaşayan bir mühendisti. O zamana kadar bankada milyonlarca kişi vardı. Bu hikayenin en güzel yanı, eşinin evlilikten sonra ne kadar para kazanacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.

Ben Miller 07/27/2017.

Evet, bir milyoner olmak makul bir hedeftir. 25 yaşından başlayarak gelirinizin% 15'ini tasarruf ederek borsaya yatırım yapmak sizi muhtemelen orada bulacaktır.

Son 35 yılda S & P 500'ün CAGR (Bileşik Yıllık Büyüme Hızı) yaklaşık% 11 olmuştur. (Bu 35 yıllık en az iki ciddi ciddi çökme içerir.) Gelecekte bu sayıdan daha fazla veya daha az alabilirsiniz, ancak ortalama% 9 olacağınızı tahmin edelim.

Diyelim ki, hiçbir şeyden önce yatırım yapmaya başladıysanız ve 25 yaşındayken haftada 100 $ yatırım yapmaya başlıyorsunuz (yıllık geliriniz 35.000 $ ise, bu gelirinizin yaklaşık% 15'i.) Paranızı bir S & P 500 endeks karşılıklı yatırım yapmaya karar veriyorsunuz fon, sermaye.

Bundan 35 yıl sonra 60 yaşındayken bir milyoner olacaktın (aslında 1.2 Milyon dolar).

Borsanın nasıl işlediğine bağlı olarak varsayımdaki% 9'dan daha az kazanabilirsiniz. Bununla birlikte, tüm kariyeriniz boyunca% 15 yatırım tutarı ile sadık kalırsanız, muhtemelen karınız boyunca geliriniz artacağı için büyük olasılıkla daha fazla sonuçla karşılaşırsınız. Ve muhtemelen 60 yaşın üstünde çalışarak, yatırımlarınızı daha da kazanmak için zaman kazandıracaksınız.

5 comments
1 Nathan L 07/27/2017
Çok daha muhafazakâr rakamlar kullandım, çünkü yatırımlarından çok risk almayan biri için bile bunun doğru olduğunu göstermek istedim.
2 Ben Miller 07/27/2017
@NathanL Ve biraz iyimser bir geri dönüş varsayımı kullanmaya karar verdim, çünkü oldukça düşük gelirli birisi için bile uygulanabilir olduğunu vurgulamak istedim. Hiçbir şey garanti edilemez, ancak yanımızda 100 yıllık geçmişimiz var.
Nathan L 07/27/2017
Düşük gelirli bir kişinin de bir Roth IRA kullanırken avantajı vardır. Konu hakkında emekliliğe yönelik küçük miktarlarda bile yatırım yapan yoksulların lehine çok daha fazla şey söylenebilir.
Ben Miller 07/27/2017
@NathanL Bu doğru; Vergiler başka bir tartışma. Ancak bu sitenin basit bir soru ve cevabına "Düşük gelirli insanların yatırım yapması ve milyoner olabilmesi mümkün mü?" Bu kapanmıyor Umarım bu kadar.
6 jamesqf 07/28/2017
Haftanın 100 doları muhtemelen, insanların araba ödemelerinde, fantezi cep telefonu sözleşmelerinde ve gazillion kanalında kablolu TV'de harcadığı düşük ve orta gelirin çok daha düşük olduğunu unutmayın.

glassy 07/27/2017.

Farklı şekilleri kullanarak başka bir cevap vereceğim.

Tahmin edebileceğiniz% 6'lık dönüş oranı varsayalım. 25 yaşındasınız ve 65 yaşındayken emekli olmayı planlıyoruz. Emekliliğe 0 dolar ve 1 milyon dolar istihdam etmek istiyorsanız ayda 524,20 $ / yıl, aksine 41,936 doların% 15'inde 6,290.40 dolar koymalısınız. Yani, hedefinize ulaşmak için yılda 41.936 $ yapmanız gereken şey.

Kendi rakamlarınızı bir finansal hesap makinesiyle hesaplayabilirsiniz: döneminiz olarak 480 ay (veya ay içinde zaman diliminize göre ayarlayın), .486755% faiziniz olarak (veya varsayılan faiz oranınızı + 1'i 1 / 12'inci Güç ve aylık faiz oranına dönüştürmek için 1 çıkartın), PV olarak 0 ve FV olarak $ 1M; Sonra PMT için çözmek.

1 comments
Nathan L 07/27/2017
Ayrıca aylık 503 aylık para birimi yaparsanız aylık $ 1M kazanmalısınız.

Dennis Jaheruddin 07/28/2017.

Mevcut geliriniz muhtemelen yetmiyor

Gelirlerinizle hesaplanacak çok sayıda cevap buluyorsunuz, sizinkinden çok daha yüksek, durumunuz için bir şey var:

Geçerli gelirinizi hayatınızın geri kalanında muhafaza ederseniz, 40 yıl sonra işlerin nasıl gerçekleşeceği yaklaşık olarak şöyle:

40 yılı aşkın etkinin kolay tahmini

Tüm faiz, portföyünüzdeki miktara göre hesaplanır. Bu nedenle, 40 yıldır 1 dolarla başlayalım:

  • 0 yıllık yıllık getiri: 480 dolar
  • Yıllık% 4 dönüş: 1181 dolar
  • Yıllık% 8 dönüş: 3491 dolar
  • Yıllık% 12 dönüş: 11764 dolar

Mevcut geliriniz ile% 15, 82,5 dolardı. % 12'de, 40 yılda neredeyse 1 milyon dolar kazanacaktı. 'Olası' değil,% 12'den fazla bir geri dönüş çağırırdım.

Geliriniz artarsa ​​ne olur?

İyi haber, geliriniz muhtemelen artacak ve bu gerçekleşirse özellikle işler aramaya başlayacaktır. Kötü haber şu ki, şu anki maaşınız oldukça düşük. Yani, temel olarak, bu senaryonun olasılığını sağlamak için önümüzdeki birkaç yıl içinde bazı büyük atlamalar yapmanız gerektiğini ifade ediyor.

  • Yıllık% 8 indirim ve önümüzdeki 17 yıl için ayda% 1 maaş artışı (ve daha sonra% 0 büyüme) varsayıldı. 40 yıl sonra bir milyonla sonuçlanırsın.
  • Karşılaştırma yapmak için, önümüzdeki 40 yıl için aylık% 8'lik bir yıllık maaş artışı ve% 0,5'lik maaş artışı varsayarsak, 'sadece' yaklaşık 660k

Sonuç

Maaşınızı hızlı bir şekilde ABD'de daha yaygın olan aralıklara doğru taşıdıysanız, emekli olmadan önce gelirinizin% 15'i bir milyona kadar yükselebilir. Ancak, kademeli büyümeyi izlerseniz bir milyona erişmek için oldukça şanslı olmanız gerekir.

Bir milyona ulaşma olasılığı düşük olsa bile, muhtemelen tasarruf etmek iyi bir fikirdir!

2 comments
2 reirab 07/30/2017
"Bir milyona ulaşsanız bile muhtemel görünmese de, muhtemelen hala tasarruf etmenin iyi bir fikir olduğunu unutmayın!" Nitekim, özellikle yaşam kalitesinin Pakistan'da ABD'ye (ya da Avrupa'ya) kıyasla çok daha düşük olması muhtemel. Pakistan'da bir milyon USD'nin ABD'de bir milyon USD'nin sağlayacağı aynı yaşam standardına sahip olması gerekli değildir.
1 Michael Kjörling 07/30/2017
@reirab Gerçekten de, OP, iyi bir yaşam için ayda 500 doların yeterli olduğunu söylüyor. Bunu 35 yıldır sürdürmek ve parayı yatağa koymak ve emeklilikten sonra enflasyonu görmezden gelmek (Ben de tavsiye etmiyorum) varsayarsak, emekli olduğunuzda, yalnızca 210.000 dolara (bugünkü dolarda, tabii ki) ihtiyaç duyarsınız. Bir milyon dolar iyi bir 70 yıl boyunca yaklaşık 1200 $ / ay, ya da 35 yıldır neredeyse 2400 $ / ay, OP'in şu an neredeyse üzerinde bir seviyeye gelecekti.

Chris Degnen 08/01/2017.

Makale, William Nearstein'ın İş Insider'ı için özetlediği planını şöyle dile getiriyor :

Put equal amounts of that 15% into just three different mutual funds:

• A U.S. total stock market index fund
• An international total stock market index fund
• A U.S. total bond market index fund

Over time, the three funds will grow at different rates, so once per year
you'll adjust their amounts so that they're again equal.

That's it. 

Modelling this investment strategy

Google'dan üç para topluyor ve bazı sayılar yayınlıyor.

MUTF: VTSMX  Vanguard Total Stock Market Index
MUTF: VGTSX  Vanguard Total International Stock Index Fund Investor Shares
MUTF: VBMFX  Vanguard Total Bond Market Index Fund Investor Shares 

Uluslararası borsa endeksi sadece 29 Nisan 1996'ya kadar geriye gidiyor, bu nedenle 21 yıllık bir sürecin modeli oluşturuldu. Çeşitli yıllık artışlarla aylık 550 dolarlık maaşın% 15'ine dayanıyoruz:

annual salary   total contributions    final investment
rise (%)        over 21 years          value after 21 years
  0               20,790                    43,111
  1               23,007                    46,734
  2               25,526                    50,791 

Genel olarak bakıldığında, bu yatırım, katkıların değerini iki yıl boyunca ikiye katlıyor.

Note: Yeniden dengeleme ücretleri simülasyona dahil değildir.

Simülasyonu çalıştırmak için kullanılan kod aşağıdadır. Mathematica'ya sahipseniz, farklı fonlarla deneyebilirsiniz.

funds = {"VTSMX", "VGTSX", "VBMFX"};

(* Plotting the fund indices *)

{tsm, ism, tbm} = FinancialData[#, {"April 29, 1996",
     DateList[], "Month"}] & /@ funds; DateListPlot[
 Transpose[{First /@ #, 100 Last /@ #/#[[1, 2]]}] & /@
  {tsm, ism, tbm}, PlotLegends -> funds, PlotLabel ->  "Indices from month-end April 1996 rebased to 100"] 

Resim açıklamasını buraya girin

(* Plotting the investment contributions *)

salary = 550;
investment = salary*0.15;
inflation = 2;
nmonths = Length[tsm] - 1;
ny = Quotient[nmonths, 12];
iy = Array[investment/3 (1 + inflation/100)^(# - 1) &, ny];
d = Take[Flatten[ConstantArray[#, 12] & /@ iy], 12 ny];

DateListPlot[Transpose[{Take[First /@ tsm, 12 ny], 3 d}],
 PlotLabel -> Row[{"Monthly contributions with ",
    inflation, "% inflation - Total = ",
    Total[3 d]}], PlotRange -> {Automatic, {0, Automatic}},
 PlotMarkers -> {Automatic, 6}, FrameLabel -> {"Time",
   Rotate[Style["$", 12], Pi/2]}, ImageSize -> 380] 

Resim açıklamasını buraya girin

(* Calculating & plotting the investment values *)

{tsm2, ism2, tbm2} = Take[Ratios@# - 1, 12 ny] & /@
   Map[Last, {tsm, ism, tbm}, {2}];

d2 = 0;
ds = {};
eachyear[yr_] := Last /@ Function[series,
    AppendTo[ds, Total@Array[(d[[# + 12 (yr - 1)]] +
           If[# == 1, d2/3, 0]) Apply[Times,
          1 + series[[# + 12 (yr - 1) ;; 12 yr]]] &,
       12]]] /@ {tsm2, ism2, tbm2}

vals = Array[(d2 = Total@eachyear[#]) &, ny];

rd = Last /@ Partition[Take[First /@ tsm, {2, 12 ny + 1}], 12];

DateListPlot[Transpose[MapThread[
   {{#1, #2[[1]]}, {#1, #2[[2]]}, {#1, #2[[3]]}} &,
   {rd, Partition[ds, 3]}]],
 PlotMarkers -> {Automatic, 8}, PlotLabel -> Row[{
    "Individual fund investment values over ", ny,
    " years"}], PlotLegends -> funds, Epilog -> {Red,
   Arrowheads[0.06], Arrow[{{{2007, 10, 1}, 12000},
     {{2008, 10, 1}, 9000}}]}, FrameLabel -> {"Time",
   Rotate[Style["$", 12], Pi/2]}, ImageSize -> 400] 

Resim açıklamasını buraya girin

Bağlanma endeksinin (VBMFX) 2008 kazasında nasıl değerini koruduğuna dikkat edin. Bu, farklı fon türleri arasında çeşitlendirme mantığını göstermektedir.

DateListPlot[Transpose[{rd, vals}],
 PlotMarkers -> {Automatic, 8}, PlotLabel -> Row[{
    "Total investment value over time - Final value = ",
    Last[vals]}], FrameLabel -> {"Time",
   Rotate[Style["$", 12], Pi/2]}, ImageSize -> 400] 

Resim açıklamasını buraya girin

3 comments
Tommy 08/01/2017
Bu grafiklerin hiçbiri eksen etiketlerine sahip değildir, bu da eksi çizgileri çizdiğinizi anlamak zorlaştırır. Grafiklerinizi çocuklara etiketleyin.
Tommy 08/01/2017
Ayrıca, ABD endeksindeki eşit dağılımdan ciddi bir şekilde katılıyorum. Tablonuza bakın, tam anlamıyla yalnızca negatif yarar sağlar. Getiriler daha düşük ve 2008'den de kurtulamadı. VGTSX, gösterilen 15 yıl boyunca tam anlamıyla bu portföye hiç fayda sağlamadı.
Chris Degnen 08/01/2017
@Tommy Üçüncü tablodaki bireysel endeks değer puanı, yıllık yeniden dengelemeden önceki değerlerdir. Bu nedenle, ABD endeksi, VTSMX, endeks endeksinin (VGTSX) daha düşük performans gösterdiği Nisan 2006'da daha düşüktür. Bu düşük performans ilk grafikte de görülebilir. Bu endeksler William Bernstein'ın spesifikasyonuyla eşleşecek şekilde seçildi, bu yüzden seçimdeki kusurlar, keşfin modellenme amacının bir parçası olduğu stratejideki belirgin zayıflıkları yansıtıyor. Daha iyi seçimleriniz varsa başka bir simülasyon da yapabilirim. 21 yıldan daha uzun geçmişi olan tercihler iyi olurdu.

matt 07/28/2017.

Diğerleri gösterdikçe,% 6 alabileceğinizi ve makul bir ABD maaşının% 15'ini yatırdığınızı varsayarsanız emekli olduğunuz zamana kadar 1 milyonu bulursunuz.

Birleşik Krallık gibi bir pazara (buradan geldiklerim yere ...) yatırım yaparsanız, deli ev fiyatları enflasyonu da sizin için yapacaktır. 1968'de ailem 8000 £ için bir ev satın aldı. Değerin yaklaşık% 75'inde ipotek vardı. Orada yaşıyorlar ama bu ev şimdi 750.000 £ değerinde. Tamam, bu 60 yıla yakın, ancak 55 yıllık bir çalışma ömrüyle bu kadar mantıksız değil. Emeklilik piyasasının (veya hisse senedi piyasasının) sonsuza kadar yükselebileceğini varsayarsanız ...% 15'lik ipotek ödemelerinizle mümkün olduğunca çok mülke yatırım yapın ... ve milyonlarca para izleyebilirsiniz. Elbette Aradaki yıllarda da mülk portföyünüzde de kira var.

Ancak, uzun görüş alın. Enflasyon bir milyonun değerinde olacak. 1968'de bir milyon gülünç olarak büyük bir para miktarıydı. Şimdi, 'Pah, yani gerçek zengin insanlar milyarlarca dolar var'. Sen milyonlarca alacaksın ve rahat bir şekilde emekli olmak için yeterli olmayacak! 1968 yılında ailem maaşları vasıflı insanlara göre yılda yaklaşık £ 2000 idi ... eşdeğer işler o sırada 50.000 £ ... 25x maaş enflasyonuna yaklaşıyor. Bunu tekrar yapın, yetenekli meslek maaşını 60 yılda 125.000 £ yılda yapın ... böylece milyonunuz aslında 4 yıllık maaş.

Acımasız negatif olmamak ... sadece 'bir milyona (dolar) sahip olmak' gibi bir mali hedefin iyi bir strateji olmadığını öne sürüyor. 'Kendine has bir miktarda para kazandıran bir şey' daha iyidir.

3 comments
Nij 07/28/2017
1968 51 yaşında, altmışına yakın hiçbir yerde.
Wilf 07/30/2017
İngiliz mülklerine özgü @matt, buradaki sorunu, yüksek fiyata almanız gereken herhangi bir mülkünüz yoksa (kısmen yüksek talep ve düşük erişilebilirlik sebebiyle / aranılan gerekçesiyle sanırım) bazı analistler orada olduğunu düşünüyor Bir konut balonu ve fiyatlar yine de bir noktada düşecektir.
1 reirab 07/30/2017
1 milyon / 125.000 = 8, 4 değil.

Rolen Koh 07/31/2017.

Eğer bir milyoner olursanız, dolar milyoner demek istiyorsanız o zaman Pakistan'ın bağlamında bu kadar kolay olduğunu sanmıyorum. Şu anda döviz kuru ABD doları için 107 Pakistan rupisi dolayısıyla bu döviz kuruyla bile bir milyon ABD doları tutmanın 107 milyon rupi servete sahip olması anlamına geliyor. Şimdi bu matematikleri göz önüne alarak, ortalama 25 yaşında bir Pakistanlı'nın bu servete sahip olabilmesi için ne kadar mümkün olduğunu çok iyi hesaplayabilirsiniz. Ve 107 milyon Pakistan rupi zenginlikleri bulunduğunuz zaman, ABD doları karşısında döviz kuru sadece Pakistan para birimine karşı yükseldi.

Bahsettiğiniz bu makale hesaplamaları ABD bağlamında ve dolar cinsinden yapar. Bununla birlikte, yalnızca ülkenizin bağlamında konuşursanız, bir milyoner olmak 1 milyon rupi zenginlik anlamına gelir ve maaşınızla çok kısa sürede elde edebileceğiniz bir şeydir.


cbeleites 08/01/2017.

Diğer insanlar zaten bileşik ilgi sorularına etkisi gösterdi. Tamamen farklı bir bakış açısı eklemek istiyorum.

Makalenin yazdığına dikkat edin

Iş kariyeriniz boyunca bu basit tarifi takip edebiliyorsanız, çoğu profesyonel yatırımcıyı dövdünüz [...] muhtemelen rahat bir şekilde emekli olabilmeniz için yeterli tasarruf biriktireceksiniz.

(Son nokta biraz keyfi milyon (rupi - dolar?) Daha pratik bir işaret olabilir

Burada vurgulamak gerekir ki, (düşük) erken ücretlerin önemli bir kısmını ellerinden bırakan ve onlarca yıldır yatırımlarını tutan insan grubunun ortalama (batı) kişiye önemli bir fark yaratacak iki özelliği gösterdiği . Bununla bağlantılı olabilirler: cazip olmayan ya da neredeyse tüm gelirlerini harcamak için cazibesine karşı koyamayan insanlar tasarruflarına veya yatırımlarına dokunmayabilirler. (Ülkemde insanlar kendilerini "tasarrufda dünya şampiyonu" olarak görmekten hoşlanıyorlar, ancak insanlarla konuşursanız birçok insanın [emeklilik için tasarruf yapmak yerine] bir sonraki tatil için tasarruf hakkında konuştuğunu görürsünüz.

Ayrıca, emekli olmaktan çok önce bu şekilde gitsenize göre, ücretli görüşmelerde daha iyi bir konum verebilecek göreceli bir bağımsızlık seviyesine ulaşırsınız, çünkü sırayla gelen ilk kötü ücretli işi almanız need Hayatta kalmak için beklemek, bakmak ve daha iyi bir iş için görüşme yapmak göze çarpıyor.

Psikolojik olarak harcamanızdaki artışın, harcamanızı azaltmaktan ziyade, harcamalarınızın artışını gelirinizin altında tutmak da kolaydır.
Ev sahiplerini ortalama olarak kiralık dairelerde oturanlardan daha zengin olan araştırmalar var (Ben çoğunlukla Almanya'yı konuşuyorum, kiralama normaldi ve yoksulluğu ima etmiyordu - ancak benzer bulgular ABD için de açıklanmıştı). Ev sahibinin kira üzerinden evlerine koyduğu ek parayı alacak ve başka yollarla yatırım yapacak birisi evden daha fazla değer doğurmuş olsa da . Aradaki fark, büyük ölçüde, bir ev satın almanın ve indirmenin düşük harcamaları ve tasarrufu zorladığı ve bazı ödemelerden sonra ev sahiplerinin genellikle kira yapan sosyo-ekonomik eşlerden daha azını harcadıkları görülüyor. Bu soruda anlatılan grup , tasarrufları uygulamak için zihinsel yardıma bile gereksinim duymayan bir gruptur.

Buna ek olarak eğer bu sabit bir milyon değil, fakat emekli olmanızı sağlayan bir zenginlik seviyesine erişmek için: onlarca yıl yetişkin olarak ılımlı harcama alışkanlıkları uygulayan insanlar tipik olarak emeklilikte başkalarından daha az kazanç alabilirler. Kimin yerine yüksek tüketim yaşam tarzı ile gitti (örneğin ev sahipleri tekrar).

Benim tahminim, bu etkilerin ilginin "normal" bileşik etkisinden çok daha önemli bir şekilde bileşik olması ve faizle enflasyon arasında, yani gündelik hayatınız için satın alma gücünüze baktığınızda daha da önemlidir.

Söz konusu grubun, bir piyasa çarpması durumunda tasarruf oranının az olduğu ortalama bir kişiye göre daha esnek olmasını sağlayın (pazarın çökmesi, iş kaybı riskinin artmasına neden olduğunu unutmayın).


Biraz dikkatli değilim: Pakistan'da 50 USD'den 50 USD tasarruf etmenin ne kadar zor olduğunu bilmiyorum - ve böylece kağıtta belirtilen savings effort , elde ettiğinizden daha yüksek / düşük olup olmadığını yorumlayamam. İlk mesleki yıllar için öğrenci yaşamını tutmaya çalışmak (örneğin, öğrenci imkânı dahilinde olan harcamalar), yuva yumurtasının tekmelenmesine yardımcı olabilir (Avrupa deneyimi - yine, Pakistan'da geçerli olup olmadığından emin değilsiniz).


Paul Smith 08/03/2017.

Gerçekten basit cevap, bileşik faizin doğrusal olmayan bir bileşik olmasıdır. Uzun zamandır yatırım yaptığınız para daha fazla ilgi kazanır ve yatırıma ne kadar erken başlarsanız, o kadar çok ilgi kazanırsınız.

Bu fikirler, emeklilik yatırımının 65'inde, emeklilik yaşının 1. on yılına (veya herhangi bir diğer bileşik faiz fonuna) yatırım yaptığınız şeyin% 50'sinden fazlasını hesapladığı emeklilik yatırımlarından gelir.

25 ila 65 kırk yıl ve 40 dolara% 7 yatırım yapılan 100 dolar 1400 dolardır. 100 dolar her yıl 40 yıldır yatırım yapıyorken, potun değeri 20.000 doların altındaydı. 30 yılda 10.000 dolara, 20 yılda ise sadece 4099 dolar değerinde olurdu.

Yatırım tutarınızı her 10 yılda ikiye katlarsan 15700 dolar yatırım yapardın ve potun 45.457 doları olurdu. Aynı şeyi yapın ancak 25 yerine 35'den başlayın ve potunuz 14.200 dolara mal olur.

2 comments
JoeTaxpayer♦ 08/01/2017
Duygu doğru ama önemli bir yanlış. 40 yıldır% 7? Bu 100 dolara yaklaşık 16X, kesin olarak 14.97X veya 1500 TL daha yakın. 18 yaşında, 12 yaşındayken bebeğe başladıktan sonra tasarruf sağlıyordu. Üniversiteden ayrıldığı zamana kadar 50 bin dolar umuduyla. 40 yıl sonra, milyon $ 'a yakın.
Paul Smith 08/02/2017
Teşekkürler - sabit.

Francesco Pasa 07/31/2017.

Birkaç şeyi işaret etmek istiyorum ve yorum yapacak kadar itibarım yok.

  1. Borsada getiriler hakkında garip varsayımlar görüyorum. Uzun vadede% 4'ten fazla getiri elde etmeyi düşünmeyin, bundan daha fazla bir şey mantıksızdır. Yaygın olarak incelenmiştir . Örneğin Ben Miller% 12 önermektedir ancak bu enflasyona dahil değildir ve 1986'dan itibaren yalnızca büyük bir boğa piyasasını ele alacaktır (kuşkusuz bir çift krizle birlikte, yine de ...)
  2. Kendinizi% 15 ile sınırlamayın. Düşük gelirli bir çalışanı olsanız bile, bundan çok daha fazlasını tasarruf etmek çoğu zaman çok mümkündür. Tasarruf oranının artırılması üç etkene sahiptir: (1) her ay kazandığınız para miktarını artırır, (2) para miktarının karşılaması gereken masrafları düşürür ve (3) tasarruf ettiğiniz paranın bileşik etkisini çok daha yüksek hale getirir. (Üs çarpanı arttırırsınız).

% 50 tasarruf etmek tamamen mümkündür. İnsanlar% 65 tasarruf ettiğini biliyorum.

Daha fazlası için buraya bakın

DÜZENLEME:

En azından uzun vadede geri dönüşüme sahip olduğunuzdan emin olmak istiyorsanız, bu varsayılamadığınız maksimum% 4'ü tekrar edelim. Ortalama değil, asgari değerdir, beklediğiniz ve planladığınız değerdir.

Irrational Exuberance güçlendirecek Irrational Exuberance , 2015 baskısının Irrational Exuberance sayfasında Ocak 1966'dan Ocak 1992'ye gerçek yıllık dönmenin sadece% 4.1 olduğunu açıkça dile getiren Robert Schiller'in Irrational Exuberance belirtebilirim. Elbette, bu sonuna kadar yatırım yapıyorsanız o kadar çok önemli değil, ancak yine de 26 yıllık bir dönem.

3 comments
2 JoeTaxpayer♦ 07/29/2017
% 4 deyin ve Trinity Study'i belirtin. Ancak,% 4 güvenli çekilme oranının TS tarafından güvenli, geri değil olduğunu önermektir.
Francesco Pasa 07/30/2017
Doğru. Eğer% 4 geri ödüyorsam, müdürü düşürmeden (az ya da çok)% 4'lük para çekebilirim. Her neyse,% 10 geri dönüş varsayarsak beklenti çok yüksek.
2 JoeTaxpayer♦ 07/30/2017
Burada son cevabım - Trinity varsayımı, çekilme varlıkların% 4'üyle başlar, ancak her yıl enflasyon ile artar. İyi bilinen bir çalışmayı ya okunmadan ya da belki de tamamen anlayarak değindi.

HighResolutionMusic.com - Download Hi-Res Songs

1 (G)I-DLE

POP/STARS flac

(G)I-DLE. 2018. Writer: Riot Music Team;Harloe.
2 Ariana Grande

​Thank U, Next flac

Ariana Grande. 2018. Writer: Crazy Mike;Scootie;Victoria Monét;Tayla Parx;TBHits;Ariana Grande.
3 Imagine Dragons

Bad Liar flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Jorgen Odegard;Daniel Platzman;Ben McKee;Wayne Sermon;Aja Volkman;Dan Reynolds.
4 Backstreet Boys

Chances flac

Backstreet Boys. 2018.
5 Clean Bandit

Baby flac

Clean Bandit. 2018. Writer: Jack Patterson;Kamille;Jason Evigan;Matthew Knott;Marina;Luis Fonsi.
6 BTS

Waste It On Me flac

BTS. 2018. Writer: Steve Aoki;Jeff Halavacs;Ryan Ogren;Michael Gazzo;Nate Cyphert;Sean Foreman;RM.
7 Fitz And The Tantrums

HandClap flac

Fitz And The Tantrums. 2017. Writer: Fitz And The Tantrums;Eric Frederic;Sam Hollander.
8 BlackPink

Kiss And Make Up flac

BlackPink. 2018. Writer: Soke;Kny Factory;Billboard;Chelcee Grimes;Teddy Park;Marc Vincent;Dua Lipa.
9 Calum Scott

No Matter What flac

Calum Scott. 2018. Writer: Toby Gad;Calum Scott.
10 Lady Gaga

I'll Never Love Again flac

Lady Gaga. 2018. Writer: Benjamin Rice;Lady Gaga.
11 Kelly Clarkson

Never Enough flac

Kelly Clarkson. 2018. Writer: Benj Pasek;Justin Paul.
12 Imagine Dragons

Machine flac

Imagine Dragons. 2018. Writer: Wayne Sermon;Daniel Platzman;Dan Reynolds;Ben McKee;Alex Da Kid.
13 Diplo

Close To Me flac

Diplo. 2018. Writer: Ellie Goulding;Savan Kotecha;Peter Svensson;Ilya;Swae Lee;Diplo.
14 Cher Lloyd

None Of My Business flac

Cher Lloyd. 2018. Writer: ​iamBADDLUCK;Alexsej Vlasenko;Kate Morgan;Henrik Meinke;Jonas Kalisch;Jeremy Chacon.
15 Ashley Tisdale

Voices In My Head flac

Ashley Tisdale. 2018. Writer: John Feldmann;Ashley Tisdale.
16 Bradley Cooper

Always Remember Us This Way flac

Bradley Cooper. 2018. Writer: Lady Gaga;Dave Cobb.
17 Halsey

Without Me flac

Halsey. 2018. Writer: Halsey;Delacey;Louis Bell;Amy Allen;Justin Timberlake;Timbaland;Scott Storch.
18 Little Mix

Woman Like Me flac

Little Mix. 2018. Writer: Nicki Minaj;Steve Mac;Ed Sheeran;Jess Glynne.
19 Little Mix

Told You So flac

Little Mix. 2018. Writer: Eyelar;MNEK;Raye.
20 Frida Sundemo

Apologize flac

Frida Sundemo. 2018.

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags