“Ebedi” Ateşin Sonu Ne Kadar Uzun Olabilir?

mmur 08/21/2017. 15 answers, 13.257 views
reality-check chemistry fire

Bir "Ebedi" Ateşi ne kadar dayanabilir?

Bir noktada, belirli bir insan için çok manevi açıdan önemli bir ateş vardır - bu yüzden etraflarında bir şehir kurmaları ve ateşe yakıt sağlamak için ana motivasyonlarından biriyle bir imparatorluk geliştirmeye başlaması önemlidir. Kuvvetli yanarlarsa başarıya ulaşacaklarına inanırlar, eğer başarısız olursa, zorluklarla karşılaşacaklar ve eğer ateş söndüğünde dünyanın sonu gelecek.

Yangının, bir olimpik yüzme havuzunun yarısı civarında bir çukurda olduğu varsayılıyor. Elemanlardan korunma, külün atılması ve çukurun genişletilmesi gibi şeyler kolayca yapılabilir. Mevcut yakıtlar odun ve kömürdür (gübre küfürlüdür). Bu “sonsuz ateş” in onlarca yıldır ya da asırlarca yanık tutulması mümkün mü? Eğer yakıt gereksinimi aşırı derecede makul olmayan (yani, ortalama kıtayı deforme eden) hangi noktada olabilir? Bu yangının varlığıyla ilgili başka belirgin sorunlar var mı?

5 Comments
38 Baldrickk 07/27/2017
Gözlerini kapat. Bana elini Ver.
6 Grimm The Opiner 07/27/2017
Yakıt gereksinimleri? Bu ateş çukuru bir köye kıyasla ne kadar yakıt yakıyor? Aynısı? Daha az, muhtemelen. Antik çağda, Zerdüştlerin sonsuz bir "orijinal" alevi vardı. Şey, aslında birkaç tane vardı. Ve bir kez dogma, " this (şimdi) orijinal ebedi alev" diye ifade ettiğinde, o zaman gerçekliğin yönetilmesi daha kolay hale gelir. :-)
18 mouviciel 07/27/2017
@mmur - Zoroastrian yangın tapınaklarında mı demek istiyorsun? Yazd, İran'da 470 yılından beri yanıyor.
2 RedSonja 07/28/2017
İnsan yapımı sonsuz yangınlar değildir. Eğer dışarı çıkarsa (bir neofit onu devirir, refakatçi uykuya daldı ya da ani bir rüzgâr patladı) sadece tekrar yakarlar.
8 ГляОпаОпа 07/28/2017
ebedi, bu bariz

15 Answers


adaliabooks 07/29/2017.

Sorunuzun doğası, yangının zaten orada olduğu gibi ses çıkarmasını sağlıyor, bu insanlar onu yakmaktan çok buldu. Bu durumda Will'in cevabı mükemmeldir (ve ilkel bir insanın neden böyle bir şeyden çok etkilendiğini ve bunu manevi açıdan önemli olarak görebildiğini kolayca görebilirsiniz).

Fakat odun ateşinde çalışanlar düzenli olarak (özellikle odun yanan bir pizza fırını) ateşlediklerinde alternatif bir açı sağlayacağımı düşündüm.
Alevinizi yakarken yakıt tüketimini en aza indirmek için, burada ne istediğinizi verimlilik. Odun yakmaktan bahsederken pizza fırınlarından daha verimli olmuyorsunuz.

Fırımızın kabaca 1 m çapında ve muhtemelen ortada 30-40 cm yüksekliğinde ve 500 - 600 ° C'lik bir sıcaklığı koruyan bir yanmayı sürdürmek için her yarım saatte sadece 1 orta boy kütük (fırınlanmış sert ağaç) gereklidir. Tabii ki bundan daha büyük bir ateşe bakıyorsunuz, yarım olimpik yüzme havuzu 25 metre uzunluğundadır, yani 6 metrelik bir yüksek noktaya sahip 25m çaplı bir kubbe diyelim (1: 1'in yüksekliğini ölçeklendirmeyi düşünmüyorum) ideal). Ve daha ateşli bir ateş daha hızlı yanar. Muhtemelen ısıdan daha fazla gözlük arıyorsanız da, daha büyük bir alevin devam etmesi anlamına gelir, bu da normalde pizza fırında olur.
Öyle olsa bile, her yarım saatte bir 75 günlük yazabileceğinizi düşünürdüm, bu da yaklaşık 56kg (bir günlük için 750 gr ortalama varsayılarak), yani saatte 112 kilo olacaktı. Hangi yılda 981 tona geliyor.

EDIT: Burada yaptığım hesaplamalarda bir hataya işaret eden yorumlarda Joe'ya teşekkürler. Onları sıfırdan kurtardım. Sonuç olarak, aslında ilk kez bu turların karmaşasını yaptığım için daha az yer gerekiyor.
Ağaçlar için büyüme oranları ve büyüklükleri biraz zor, ancak canlı meşe ağacı (ABD'den) görünüşe göre 75 yıl içinde ortalama 18m ve 24 metre genişliğe ulaşabiliyordu. Eğer bu 10368³m'nin sadece% 10'unun aslında ağaç olduğunu varsayarsanız, 767kg odun elde edersiniz [0,74 (103 kg / m3) yoğunluğu], yani ateş yakmak için yılda 1279 meşe ağacına ihtiyacınız olacaktır.
Bu hesaplamaların hepsi yanlıştı, bu sayfadaki bilgilere dayanarak, tek bir meşenin toplam 7860kg odun vermesi muhtemeldir, orijinal hesaplamaların (hatalar için düzeltilmiş) verilerinin yaklaşık on katıdır. Bu, ateş yakmak için yılda 124 meşe ağacına ihtiyacın olduğu anlamına gelir. Bu kadar çok ağaç yetiştirmek kabaca 18 dönüm olur. Tabii ki, bu ağaçların olgunluğa ulaşması 75 yıl sürüyor, bu nedenle, gittikçe değiştirdiğiniz büyüme hallerinde 1,350 dönümlük ağaçlara sahip olmanız gerekiyor.
Mesaj Düzenleme: Bu, muhtemelen yüksek tarafta, çünkü bilinçli çiftçiliğin ve yönetimin büyük olasılıkla gereken alanı büyük ölçüde azaltabileceğinden, ancak 1,350 dönüm gerçekten çok fazla değil.

Kül ve duman, pek çok insanın önerdiği kadar büyük bir problem olmayacaktır, bir pizza fırını ya fırında kurutulmuş yakıtın bir bileşimi (bir anda daha fazla) ve ısı nedeniyle çok az üretiyor. Deneyimden 72 kg yakılan ahşabın yaklaşık 3 - 4 kg kül ile sonuçlanacağını tahmin ediyorum. Bu, ebedi ateşinizin daha sıcak doğası nedeniyle daha da gelişebilir, ancak bu oranda bile yılda 54,5 ton kül temizlersiniz (günde 140 kg). Bu çok fazla, ama ben bunun yönetilemez olduğunu düşünmüyorum, özellikle de çeşitli şeyler için kullanılabilir olduğunu düşünürken.

Yanmaya devam ettiğin tek bir büyük ateşten ziyade, ateşin kubbe etrafında saat gibi hareket edeceğini düşünürdüm. Çevreyi 24 saate bölerseniz 3m dilimler alırsınız. Bu dilimlerden birini her saat odunla (ya da her yarım saatte bir) doldurursunuz, böylece alev sürekli olarak yapı çevresinde hareket eder, bu da diğer tarafların temizlenmesini sağlar (kubbenin ısısını koruyacağı için bazı zorluklarla birlikte) ve uzun fırçalar ve tırmıklar vb.
Aynı zamanda, gerektiğinde sırayla temizlenebilen ahşabı koymak için çoklu bacalar ve girişler olabileceği anlamına da gelir.

Odununuzu etkili bir şekilde kurutmak için ateşin sıcaklığını kullanırsınız, bunu yapmanın birçok yolu vardır, bu da yanma ve dumanı azaltma için verimi arttırır.

Bu yöntemin diğer bir avantajı, ibadetçilerinizin hayranlık uyandırmaları için ayrıntılı bir kutsal kubbe yapısı ile sonuçlanmanızdır (aynı zamanda Eternal Flame'i de elementlerden korur), eğer dikkate alınmadığı takdirde büyük bir fırın olarak da kullanılabilir. çok sakıngan.

Genel olarak, bir lojistik başarıyı zorlaştırıyor gibi görünmüyor ve makul olanın sınırları içinde olması gerekiyor.

5 comments
7 Morgen 07/27/2017
Kutsal ateşin fırında pişirilen ekmeğin olağanüstü canlılık getirdiği söylentilerini yaymayın ve pişirme kutsal olarak kutsal değil, kutsal olur.
5 Morgen 07/27/2017
Muhtemelen, ama görülmemiş değil, eski israelite tapınaklarda kurbanlık ele alınan kutsal bir Barbekü benzer şekilde oldu - "yanmış" teklifleri genellikle sadece "pişmiş" idi. Rahiplerin bir kısmı var, ama ekleri de öyle.
6 adaliabooks 07/27/2017
@Morgen Yani gerçekten her şey bir ortaçağ tarzı ortak fırın ve Barbekü için bir kapaktır. İbadetler, onlar için pişirilen odun ve “kurban” lar (yiyecek) getiriyorlar. Aslında bunun alevin kaynağı olduğunu ve kutsallığın daha sonra geldiğini söyleyebilirdiniz.
4 feelinferrety 07/27/2017
Isıtılmış havanın yapının tabanına (jakuzi kabarcıkları isteğe bağlı) bir çeşit kanallama / havalandırmasıyla, ısının bir kısmını telafi etmek için yakındaki bir topluluk banyosu da olabilir. Bir buhar odası (sauna) da. Temel olarak hayatın her yönü (tuğladan yapılmış binalar, ısıtılmış yiyecekler, kendi kendini temizler ...) doğada ruhsal olarak düşünülebilir.
6 T. Sar 07/28/2017
taking notes for the next D&D Campaign Ateşle ibadet eden pizzaiolos, kahramanları, Doom Otobüsü'nin mezarlıklarındaki büyülü, ölümsüzlük veren bir tarifi ele geçirmek için savaşır. Hm. Çok sevimsiz olduğunu söyleyebilirim, ama bu aslında pizzayı daha iyi hale getirecektir.

Will 07/26/2017.

Yes.

Vikipedi, yeraltı doğalgaz yataklarından beslenen sonsuz alevler hakkında iyi bir makaleye sahiptir. Bu birikintiler muazzam olabilir, çünkü bildiğimiz gibi, gazları emip sıcak su ısıtıcılarımız için kullanıyoruz. Bir alevi uzun süre besleyebilirler. Bağlantılı makale, binlerce yıldır yanmış olduğu bilinen birçok şeyi not eder.

Darvaza gaz kraterinde ebedi ateşini modellemenizi öneriyorum. resim açıklaması buraya girin Sovyetlerin ateşe verdikleri çöken bir doğalgaz yatağıdır, çünkü çok havalı olacağını düşündüler ve haklıydılar. 70 yıldır yanıyor.

http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2014/07/140716-door-to-hell-darvaza-crater-george-kourounis-expedition/#/81745.jpg resim açıklaması buraya girin

Bu büyük.

5 comments
9 Paul TIKI 07/26/2017
kaç kez üstesinden gelebilirim? Sadece bir kere. serseri. Bu inanılmaz derecede havalı. Ayrıca bana dağlarda onlarca yıldır yanan kömür dikişlerinin hikayelerini hatırlatıyor. Orada çok fazla şey fırlatmazdım, bunun gibi bir şey kül sökmeyi inanılmaz zorlaştırır
45 Caleb Brinkman 07/26/2017
"çünkü çok iyi olacağını düşündüler ve haklıydılar" +1
13 That1Guy 07/26/2017
1971'den beri yanıyor - 46 yıl.
11 MSalters 07/26/2017
@ That1Guy: Diğerleri birkaç bin yıldır yanıyor. Yanan Dağ, Avustralya 6 yıldır yanıyor. Birkaç cüzzamlı yüzyıl hiçbir şey.
20 Octopus 07/27/2017
Yarı-iyi bir cevap çünkü Darvaza gaz kraterine atıfta bulunuyor, ama gerçekler hayretler içinde. 70 yıldır yanmıyor. “Çünkü çok havalı olacağını düşündüler” yanmanın nedeni değil. İnsanlar muhtemelen bilmezler çünkü bilmedikleri bir şey öğrendiler, çünkü bu kaliteli bir cevaptır.

Andrew Neely 07/27/2017.

Evet. Sadece kutsal alev için kullanılacak bir orman ormanı (yenilenebilir kaynak) üretiyorlar. Sadık da gelip teklifleri (odun, kömür, saman, vb) ateşe atabilir. Aynı zamanda, ateşe sokulacak olan günlüklere dualar da verebilirlerdi.

3 comments
8 BrettFromLA 07/26/2017
Ormanı yetiştirmek ve kutsal ateşe fırlatmak hakkında hoş bir dokunuş!
20 Harris Weinstein 07/27/2017
Bu aslında ilginç bir gelenek olurdu, çünkü sonunda aleve sunulacağını bildikleri ahşap hediyeler vermeleri için.
Shawn V. Wilson 07/31/2017
En.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Night makalesine göre, bazı yerler şenlik ateşi için söğüt yongaları kullanıyor ve bir sonraki sene boyunca söğütler yeniden kullanmak için yeterince iyi büyüdü.

Rolen Koh 07/27/2017.

Gerçek dünya örnekleri ile gidersek, iki önemli örnek vardır:

  1. Yanartaş, Türkiye'de 2500 yıldır ateş yakıyor.
  2. Avustralya'daki Burning Mountain yangısı 6000 yılı aşkın bir süredir yanıyor.

Ancak, özellikle alev ateşi arıyorsanız, o zaman 1971'den beri ya da 46 yıldan beri Darvaza gaz kraterinin yanmasıdır . Yani, yer altında kömür veya doğal gaz gibi bir yakıt kaynağı varsa, ateşin binlerce yıldır yanabilir veya daha fazla olabilir.


pjc50 07/27/2017.

"Yarım olimpik havuz" huge ateştir. Bunun ana sorunu, insanların yakıt ikmali için yaklaşması çok zor. Teknoloji seviyesini belirlemediniz, bu yüzden bu bir sorun oluşturabilir.

Yayılan ısı yüksek olacaktır. Ateşin etrafında geniş bir alan tutmanız gerekecek, onlarca metre. Duman tüyü de bir problemi temsil eder. Sadece şehre üflenirse sağlık tehlikesi değil, sıcak cantlar yüzlerce metre taşıyacak ve olası şeyleri tutuşturabilecek. Çevrenizdeki şehrin çok az ahşap yapı ile taş olması gerekiyor.

Elemanlardan korunma bir problem not ; suyun, tabanın havuza girmemesi koşuluyla, yağmur veya kar yağışı günlerinde yanacak bir yangın. Bunun yanı sıra, külün bertarafı ve görünürlüğü gibi diğer sebeplerden dolayı, yangını büyük bir taş ocakta ateş yerine bir çukura değil, yüksekte tutmak isteyebilirsiniz.

Eğer ateşi ortak ısıtma ve pişirme için kullanırsanız, iç yakıt tüketimini ona yönlendirirsiniz ve yakıt gereksinimleri yönetilebilir. Aksi takdirde, yakıt ikmali sadece sizin için lojistik gereklilikleri getirmektedir - sadece ağaçların kesilmesi veya kömürün kazılması değil, aynı zamanda geminin nakliyesi. Demiryolları için demir rayların ilk kullanımlarından birinin demir fırınlarına yapılan girişlere yardımcı olması gerektiğine dikkat edin!

Tabii ki, eğer şehir hiç kuşatılmışsa, ateş birkaç gün sonra ciddi şekilde azalır.

Kül sorununu nehre batırmakla başa çıkmak için cazip gelebilir, ancak bu nehri öldürür. Aksi halde şehrin yakınındaki Fly Ash Dağı ile son bulacaksın.

4 comments
2 ACarter 07/27/2017
Henüz +1 en iyi cevap. Asıl sorun, ona uzaktan nasıl yaklaştığınız ve büyük bir yangının etkileri olacak.
2 mmur 07/27/2017
Evet, insanlar ateşe yaklaşmak zorunda kalacaklarsa (ya yakıt doldurmak, kül toplamak ya da bir ritüel yapmak) daha küçük olmaları gerektiği anlaşılıyor. Kül atma ve ahşap inşaatından kaçınmak için, şehir uçucu kül tuğlaları ya da türden bir şeyden inşa edilebilir mi?
8 pjc50 07/27/2017
Kül bazlı beton aslında çok iyi bir fikir - sciencedirect.com/science/article/pii/S2090447914001610
Level River St 07/29/2017
Odun külü potasyum açısından zengindir (ağaç hayatta iken topraktan alınır) ve bir gübre olarak kullanılabilir. Asit seven bitkiler için de bir problem olan yüksek oranda alkalidir. Ancak alkali seven bitkiler için kirecin toprağa kasten uygulanması. Kireç gerekli olduğunda, kül kireçten daha iyi olacaktır, çünkü kireç, toprağa herhangi bir potasyum eklemeden sadece alkaliliği artırır.

Alexander 07/26/2017.

Küçük bir ülke için bile, hiç sorun olmaz.

Olimpik havuz 1250 metrekarelik bir yüzölçümüne sahiptir. Ortalama bir ocağın 0.5 m2'lik bir alana sahip olduğunu varsayarsak, bu yangın bir köy için önemli olmakla birlikte, bir şehir için önemsiz olan 2500 ocak ile eşdeğerdir. Bu yangının beslenmesinin başka herhangi bir ocakta öncelikli olduğunu unutmayın. Ayarınız treeless alanda değilse ve etrafınızda hiç kömür birikmesi yoksa, neredeyse yeterli miktarda yakıt temin edersiniz.

Bu yangını durduran şey, doğal bir felakettir (kasırga, sel vb.) Veya savaş veya büyük huzursuzluk nedeniyle hizmette kesinti.

3 comments
7 Scott 07/27/2017
Dakikada tüketilen odun yakıtının yangının yüzey alanıyla orantılı olduğuna inanmıyorum. Daha büyük bir ateş daha büyük olduğu kadar daha sıcaktır ve dolayısıyla yakıtını daha hızlı yakar. Ayrıca, bir ocağın 40 cm x 40 cm (0.16 m2) bir alana sahip olması muhtemeldir ve sadece günde 6 saat söndürülür. Bu, havuzun 31k ocaklara veya 124k nüfusu olan bir haneye, hane başına 4 kişi ve 1 ocak ile eşdeğer olacağı anlamına gelir. Bu yaklaşık 1250 yılında Paris'e eşdeğerdir
4 WernerCD 07/27/2017
Yani ... daha hızlı yanıyor ... Şimdi her zaman birkaç tane ilk delik ve bakire atın. Alevleri saf tutar ve hepimiz yavaşça yaktıklarını biliriz.
1 Alexander 07/27/2017
@Scott, yanma hızı ne kadar yakıt eklediğimize bağlıdır. Büyük bir ateş yakmak istiyorsak, hesaplama farklı olur. Ayrıca, 40x40 cm daha küçük bir pişirme ocağı gibi görünüyor. Gördüğüm her geleneksel odun sobası en az bir boyutta daha büyüktü. Isıtma şömineleri kesinlikle daha büyüktür.

Rodrigo A. Pérez 07/26/2017.

@Will gibi, ben de soruyu okuduktan sonra Darvaza'yı düşündüm ...

Ancak, esas olarak önerilen çukur büyüklüğü nedeniyle daha fazla incelik var. Yakındaki bir ormanı koruma fikri gerçekten çok hoş, ama:

  1. Külleri yok etmenin kolay olduğunu iddia ediyorsun. Çukurun merkezine ulaşan bir problemin olabileceğini düşünüyorum.

  2. O zaman külleri nasıl atacağınızı öğrenmelisiniz. Orman için yemek? Tamam, ama çok alkali bir madde var (su ile karıştırıldığında aşındırıcı okuyun), sürekli olarak çok fazla malzemeyi soğutmaktan söz etmeyin.

  3. Sadece çok miktarda yakıt flabbergasting. Bir orman yangınının bir hafta içinde ne kadar hızlı döntüğünü düşünün. Elbette, ateşiniz kontrol ediliyor, ancak konsepti gerçek tutmak için bazı rakamlar isteyebilirsiniz.

Bu üç nokta sizi doğalgaz yatağına ve Darvaza gibi bir fikre geri götürüyor. Asıl sorunun, uzun, uzun bir süre devam edecek olsa da, mevduatın boyutunun belirsizliğidir. Geçtiğimiz yıl ABD Jeoloji Araştırmaları, şimdiye kadar bulunan en büyük petrol ve petrol yatağını açıkladı. 16 trilyon kübik feet gaz tutuyor. Matematiği yapıyorsun ... Her halükarda, tüm bu gazı yakacağımızı ve binlerce başka para yatırma işleminin gerçekleştirildiğini düşünün, böylece büyük bir yangının atmosfere olan etkisi muhtemelen fark edilmeyecektir.

Bir şey daha var ... sadece araştırmanızı tamamladığınızı iddia edebilirsiniz, Wikipedia'daki Centralia Madeni Ateşini arayın;)

5 comments
3 IllusiveBrian 07/27/2017
Çukurun etrafındaki yangını dikkatli bir şekilde yerleştirerek ve ateş açılmamış bölgelerden gelen külleri çıkartarak ya da büyük bir yeraltı nehrine düşen ızgarayı ateşle yakarak külle başa çıkabilirler. her ne kadar tıkanmış olsa bile).
1 Denis de Bernardy 07/27/2017
FYI, şimdiye kadar bulunan en büyük değil. Son yıllarda sadece en büyük. 16 trilyon küp ayak, wikipedia’nın en büyük keşfedilen alanlarından bahsetmiyor bile: en.wikipedia.org/wiki/List_of_natural_gas_fields
mmur 07/27/2017
Doğal bir gaz ateşi bunun için çok şey gerektiriyor, özellikle de bunu anlamayanlara doğaüstü gibi görünüyor. Yine de, ateşi yakmak zorunda kalan insanların fikrini de ekledim (eğer dışarı çıkmaması için, en azından daha parlak / sıcak yanmasını sağlamak için) - bu, teoride, genişlemeyi ve altyapı inşasını teşvik eder.
1 mmur 07/27/2017
Külün giderilmesi için, yangının yakıt kısmının hafifçe yükseltilmiş bir ızgara üzerinde olduğunu düşünmekteyim, böylece kül aşağıya inebilir ve çok uzun, yangına karşı dayanıklı kürekler tarafından yanlara süpürülebilir. Toplanan kül daha sonra tuğla / çimento haline getirilebilir.
Mr.Mindor 07/27/2017
@ Yükseltilmiş ızgara ile ilgili sorunu çözmek, yangının yapılabileceği yapıdan önce ne kadar süre yanabileceğini sınırlamasıdır. Izgara, ısı tarafından yavaş yavaş zayıflatılır / bozulur ve periyodik olarak gerekli olur. Değiştirilmek. Bu, yangının 'sonsuzluğu' hakkında sorular sorabilir. Tabii ki anlaşıldığı kadarıyla, sonsuz olan, yapı değil, alevin evi, zaman zaman güncellendi, sonra belki de sorun değil.

Ash 07/27/2017.

İnsanların yakıt olduğuna işaret ettikleri gibi, karışımda bir dini inanç ve sağduyulu hissi bile varsa, önemli bir sorun değildir. Bu nedenle alevin korunması, muhtemelen, eski meteoroloji uzmanlarını şaşırtmayan, ani şiddetli hava olayları yaşanmayan, dünyanın bir kısmında alev bulunmadığı takdirde, muhtemelen erken bir konu olacak. Odun külü her zaman iyi bir gübredir, bu yüzden pozitif bir yan ürüne sahip olursunuz ve gerçekte alevleri yakmak istemeyecek kadar büyüktür. Eğer kömürü yakmaya başlarlarsa o zaman kül atımı bir sorun haline gelir. çok.

Elemanlardan sığınmanın kolay olduğunu söylediğinizden beri, köylülerin denize düştüğü ve çılgınlık olaylarına karşı koyacağı varsayımıyla, uzun süredir karar veren konu Alev'in dini bir ikon olduğu gerçeğidir. onun şehir devleti. Çin Balıkçılık Suçu numaraları hatırlattı; Birkaç yıl boyunca bilim adamları dünya balıkçılığının azaldığını, ancak Çin'in resmi rakamlarının yıldan yıla arttığını düşünerek, diğer balıkçılığa ilişkin araştırmalarının bulgularını aberrant olarak görmezden geldiler. aslında düşüşte olan gerçek sayılardan bağımsız olarak artan bir taşımayı rapor etmek. Şimdi Alevin Kültü, "Alev Arttırılsın!" Ulusal gurur, güvenlik ve refah nedenleriyle karar verecek olsaydı ve halk tarafından düzenli olarak artarsa, o zaman endişelenmeye başla çünkü bu tutum çılgınlığa yol açar. Şehriniz Flame'ye yol açmak için binaları yıkıp, ana yakıtları dış ticaretin bütün noktası haline geldiği noktaya dek tüketen ev rezervlerini tükeninceye kadar, daha fazla düzenli olarak büyük artışlar için iştahınız oluyor. Hazineleri yanan tanrılarını beslemek için. Tek yapılması gereken tek bir kayıp karavan ve Alev düşecek ve insanlar buna inanırlarsa doomun izleyeceğini bekleyecekler.

2 comments
Mad Physicist 07/27/2017
Kullanıcı adı için ayrılmış. Seni nasıl kaldırıyoruz? :)
Ash 07/27/2017
@MadPhysicist Genel olarak bir kürekle gerçekten sonra ancak bu durumda bir kürekle yapılan çalışmalarda kenarlar etrafında çalışan artışlar çalışmalıdır. ;)

Dan S 07/27/2017.

Varanasi'de (Hindistan) yaklaşık 5000 yıldır yanan bir tören ateşi yanıyor ve yangını ateşlemek için yalnızca odun kullandıklarına inanıyorum. Eğer insanlar buna büyük önem verdiyse, fikrinizin yeterince alınmadığını ileri sürmektedir.


Klaws 07/28/2017.

Yakma

Yakma "Yakma, atık malzemelerde bulunan organik maddelerin yanmasını içeren bir atık arıtma prosesidir." Bakınız https://en.wikipedia.org/wiki/Incineration

Ciddi anlamda. Komşu şehir devletleri için atık arıtma satarlar. "Alev güçlü yanar" olduğu sürece, ekonomileri başarılı olur.

İşlem yapmadıkları tek atık gübre. Gübre sadece küfürlü değil, aynı zamanda da kokulu.

Gerçek hayatta, bazı dini inançların aslında ekonomik nedenlerden kaynaklandığını unutmayın. Bazı zamanlarda, bazı "ticaret / ekonomi yönetmeliklerini" dini yasalar olarak gizleyerek, uygulamak daha kolay olmuştur.

Yangın muhtemelen çevre koruma kanunu uygulanana kadar devam edebilir (muhtemelen diğer şehir devletlerinden diplomasi / savaş / şiddet olsa da). Filtreleri, katalitik konvertörleri kullanarak ya da kirliliğin kabul edildiği küresel ekonomi için çok değerli olan elektriksel veya mekanik enerji üreterek buna rağmen devam edebilirler.

1 comments
1 KalleMP 07/30/2017
Gübre zaten atık değildir, gübre, muhtemelen ilk etapta yanmasına izin verilmemesinin nedeni.

feelinferrety 07/28/2017.

Sadece herkesin fikirleri çok ilham verici olduğu için bazı parçacıklarla birlikte çalışmak istedim. Diğer yanıtlayıcılar tarafından, kavramın sadece yapılabilir değil, aynı zamanda IRL olduğu da iyi bir şekilde tespit edilmiştir. Diğer cevaplara / yorumlara dayanarak, kafamdaki günlük yaşamın bazı yönlerini de oluşturdum. Bunların çoğunu yorumlarda belirtmiştim, ama tam bir yazı yazmam gerektiğini ve daha sonra eklemek için geri dönebileceğimi düşündüğümü söylemek için yeterliydi.

Bir kubbe yapısına sahip olsaydınız, ateş, kubbenin tepesine kadar buğulanan suyu tutmak için alevlerin üstündeki ters çevrilmiş bir kubbeyi (düşün: dev bir wok) kullanarak sürekli bir saf su akışı sağlamak için kullanılabilir ve yapının dış kenarındaki kanallara tavan.

Yanan kül ve kömürler aynı zamanda "toprak fırınlarında" da kullanılabilir - bir çukur kazın, alt kısımdaki hala yanan kalıntıları dökün, üstte büyük bir çömlek (resmi tuğla yapısı isteğe bağlı) - bir yalıtım malzemesiyle doldurun ve birkaç saat sonra hoş bir güveye geri dönün, daha sonra başka birisinin önerdiği gibi tuğlalara dönüşün. Ayrıca oradaki bütün hayvan leşlerini ya da bambu ya da muz yapraklarına sarılmış münferit yemeklerini de atabilirsiniz.

Bir başkası, bambu en iyi yakıt olması gerekmeyeceğini belirtti, ancak toplumu bir yedek kaynağı olarak koruyacak (orman yangına, çığa, hastalığa, mantarlara vb. bina için ve saz, pişirme ve giyim için kullanılabilir.

Isıtılmış havanın yapının tabanına (jakuzi kabarcıkları isteğe bağlı) bir çeşit kanallama / havalandırmasıyla, ısının bir kısmını telafi etmek için yakındaki bir topluluk banyosu da olabilir. Bir buhar odası (sauna) da. Temel olarak hayatın her yönü (tuğladan yapılmış binalar, ısıtılmış yiyecekler, kendi kendini temizler ...) doğada ruhsal olarak düşünülebilir.

Yangını içeren yapı da çıkarılabilir, geri çekilebilir bir tavana sahip olabilir veya kutsal günlerde piroteknik için "çatı pencereleri" içerebilir. Deneyimlerinizle, halkınız bazı mineraller ve özler ile elde edilebilecek bazı renkleri ve efektleri (kıvılcımlar, renkli duman, haşhaş ve şaşkınlık vb.) Keşfedecektir. Gövde ışığı fikriyle, bunlar kapağın dış kısımlarına ve olay günlerine yerleştirilebilirdi, mumlu ipler onlara doğru uzayan kirişler oluşturmak için kullanılabilirdi ve ek kontrollü yakıt kaynakları ile, rahipler gerçekten harika bir koreografi yaratabilirdi.


Adrian Zhang 07/28/2017.

Uzun zamandır. Uzun yıllar boyunca yanan çok büyük kömür dikişleri var. Avustralya'nın "Burning Dağı" nın 6.000 yıl boyunca bir kömür dikişi yanması vardı. İnsan müdahalesi ile (yani yangına kadar yakıt yakmak, külün sık sık çıkarılması, sürekli havalandırma, vb.) Yavaş yavaş yanan büyük bir malzeme ile donanmış kararlı bir toplum, çok uzun bir süre yanan ateşi yakmaya yöneliktir.

Tabii ki, açık konular var; Yangında sık sık çalışanlar, eğer uygun bir şekilde korunmadıkları takdirde, sürekli olarak sürekli yanan kül alevlerinden kaynaklanan bir çeşit akciğer hastalığının yanı sıra, yangının sürekli bir tehdit ve kirlilik kaynağı olmasından kesinlikle emin olacaktır. En uygun şekilde, bina, yüksek ateşe dayanıklı malzemelerden (refrakter tuğla veya Kaowool gibi) yapılacaktır, böylece kontrolün dışına çıkması durumunda yangının söndürülmesi gerekmezdi.

Başka bir konu. Bu büyük bir ateş ya da yanan bir köz çukuru mu? Her ikisi de ateş olarak nitelendiriliyor, ancak biri diğerinden çok daha etkileyici. Optimal olarak, yüzey alanını en üst düzeye çıkarmak ve böylece daha ateşli bir ateş için yakıt kesilmelidir. Evet, bu amaçlandı.

Başka bir fikir (artıklık!), Daha yüksek bir uzamış büyük bir ateş yakan gaz (propan, LNG, vb.) Kullanmak olacaktır. Aslında korkunç stokiyometri ile büyük bir üfleyici. Gaz sondajı birçok kişi tarafından karşı çıkıldığı için bu çok daha pahalıdır. Ama bu gerçekten kutsal bir ateş ise, eğlenin.


jmoreno 07/30/2017.

Gerçek hayattaki ebedi ateşler olduğu için bunu alıp bir dinle birleştirmeyi öneririm. Bir ateş yakma kaynağını başlatmak ve daha sonra olabildiğince devam ettirmek için dini bir zorunluluk olduğu, tercihen etrafını çevreleyen bir Alev Şehri var. Bu küçük yangınların büyük olması gerekmez, dışarı çıkamazlar. Belki utanç verici ya da bir işarettir. Yangının faydalı olması ve öldürülmesine izin verilmesi, üzerinde bulunduğu mülk parçasını kaybeder. Çok fazla olasılık var.


Charles Jacks 07/31/2017.

Nehirler aktığı, çimler büyüdükçe ve güneşin işaretleri uzadıkça sonsuz bir alev devam edebilir. Eğer bir Birinci Ulus milleti iseniz, beyaz insan, altın ya da ateş altında yerde istedikleri başka bir şey bulana kadar. Her hikaye çatışmaya ihtiyaç duyar. Anlaşılan.


Vishnu 08/01/2017.

Ateş enerji gerektirir, en bol kaynağımız yıldızdır. 5 milyar yıl kadar sürmüşler ve nükleer füzyonları kullanıyorlar.

Bir yıldız etrafında inşa edilen "şehir", Dyson Sphere ( https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere , ayrıca Dyson Nets ve benzeri) veya Ringworld ( https://en.wikipedia.org/wiki/) olarak adlandırılır. Ringworld ).

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags